Indalingspijn? Of wat anders?? Wie kan me helpen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door november12, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. november12

november12 Actief lid

10 mrt 2012
    143
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Na een zwangerschap met weinig klachten/bijzonderheden heb ik nu toch wel wat vragen;
    Sinds een paar dagen heb ik een enorm beurs gevoel in mijn schaambeen, alsof er van binnenuit continu iets tegenaan drukt. In het weekend was het zelfs zo erg dat ik, na een poosje zitten, amper rechtop kon staan. Nu is de pijn wel wat beter te verdragen, maar gevoelig is het nog steeds.
    Ook ben ik vandaag ontzettend warm, ik zweet me echt kapot. En moet ik veel zuchten....
    Wie weet wat dit kan betekenen? Is het een vorm van bekkeninstabiliteit of indalingspijn? Ik hoor het graag...ohja...ben nu 34 weken zwanger.

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Klinkt zeker als indalingspijn. Kan het me nog goed herinneren van bij de laatste. Precies zoals jij het omschrijft. Tis zeker geen pretje.

3. november12

november12 Actief lid

10 mrt 2012
    143
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. Ik hoop ook dat het met indaling te maken heeft en geen bekkeninstabiliteit. Ik ben de afgelopen dagen ook echt zo vreselijk moe......pppffff....weet me echt geen raad meer met mezelf....maargoed, dat zullen wel de laatste loodjes zijn??
    Of vier daagjes werken en dan begint mijn verlof...kijk er nu wel naar uit...

4. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Denk niet dat het je bekken zijn. Ik heb nu bijna 4 jaar (vanaf zw 1) bekkeninstabiliteit. Maar idd de laatste loodjes wegen echt het zwaarst!

Deel Deze Pagina