bij mijn eerste wilde ik het ook niet weten... was niet nodig ik wist 100% zeker dat het een jongen was. een week voor de bevalling toch maar een meisjes pakje in de tas gedaan voor naar het ziekenhuis... dat was maar goed ook want ik zat er naast een meisje!! nu inmiddels een geweldige meid van bijna 11
Ik wil het ook zoooooo graag weten!!! Ik heb zometeen weer een afspraak bij de vk. Ben nu 16 weken. Hoop dat ik uberhaupt een echo krijg en ze iets kunnen zien. Iedereen in mijn omgeving roept oooh je krijgt een meisje. Vast en zeker. Ik zelf heb totaal geen idee. Ik droom over een jongetje. Zit ook al weken te roepen dat ik het wil weten, want ik wil ook gaan shoppen. Bij Zara hebben ze een geweldige baby kleding lijn, maar dan moet je wel echt weten wat het geslacht is. Duimen maar, anders pretecho plannen!
Ik kan ook echt niet meer wachten. Het maakt mij helemaal niks uit wat het is, maar wil het zooo graag weten. Wil lekker kunnen shoppen en dromen over het jongetje of meisje in mijn buik. Nog even geduld!
Hier nog 1... iedereen is overtuigd van een jongen... ikzelf denk eerlijk nog een meid... maar ja.. ik ben zooooo nieuwsgierig!!! Al hoewel.. ik anstaande zaterdag een echo heb..dan weten we wat het is... maar zit echt al 4 weken de dagen af te tellen...ben zo benieuwd, het makt mij niet uit wat het wordt.. maar wil het zo graag weten. Ben echt super zenuwachtig.. Maja 10 weken is wel vroeg... ik weet het als ik 15+5 ben...
In Amsterdam kun je een echo vanaf week 14 laten maken. Heb ik ook gedaan en het geslacht was overduidelijk te zien! Ik was zo nieuwsgierig dat ik niet kon/wilde wachten tot de 20 weken echo!
10 weken is,wel erg vroeg, zou eerst even de eerste 3 maanden doorkomen als ik jou was Hier gewoon tot de 20 wekenecho gewacht.