raar maar zou dit het begin kunnen zijn?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Gusam, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

hallo dames,

Ik heb sinds 5uur een heel raar gevoel.
    heb veel harde buiken die terug komen, zit nog geen regelmaat in, maar als een harde buik opkomt krijg ik een heel raar gevoel door mn lijf (lijkt vlinders, zenuwachtig gevoel) daarbij heel erg misselijk en straalt het ook uit naar mn rug (ook niet heel erg pijnlijk)
    heeft een van jullie dit ook gehad of verbeeld ik me nu iets in?

XXX Gusam

2. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    T kan altijd natuurlijk, het is afwachten....
    Ik voel me ook de hele dag al raar / misselijk, pijnlijke harde buiken etc, maar mn lichaam zal me wel weer voor de gek houden...
    Al hoop ik het niet!!
    Morgen ben ik uitgerekend dus van mij mag ie komen!
    Succes nog ff meid en als dit t begin is heeeeeeeeeeel veel succes!

3. happymama

happymama Niet meer actief

wow spannend meid , maar ik weet t niet ....
    ik hoop t voor je , ene ik zie t kaartje vast snel he hahaha

4. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    ;) Jaaaaaaaaaaaaaaa, dat gevoel heb ik oooooook!!! ;)

Constant een menstruatiezeur, die ook weer wegtrekt, en inderdaad die vlinders :$:$. Het lijkt wel of ik constant in de achtbaan zit, of over een heuveltje rijd met de auto.....of nerveus ben voor een leuk uitje morgen......zo'n gevoel.....er zit bij mij iets meer tijd tussen maar wel al drie dagen!!!!!!:x

Als ik die buikpijn heb ben ik inderdaad misselijk en lage rugpijn, en zodra het weer weg is ben ik weer gewoon mezelf.....

Ik moest vrijdag bij de verloskundige zijn, en vroeg haar of dit een bekend verschijnsel was.......ze zei dat ik gewoon een raar lichaam heb, want ze herkende het gevoel totaal niet.....:(

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    En??????? Ben benieuwd!

6. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Ik had het van de week ook even, kreeg een heel warm gevoel van binnen bij die harde buiken, heel raar... Helaas is het weer over gegaan.

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

hier is het helaas ook niets geworden, beeb zit nog lekker in mn buik, heb dat gevoel nog wel eens af en toe. blijkbaar zegt het dus niets.

Nu maar hopen dat de kleine zich snel aan zal dienen, ik ben mijn buik nu een beetje zat.

XXX Gusam

8. shining

shining Actief lid

25 mrt 2008
    150
    0
    0
    Hier sinds vanacht precies hetzelfde gevoel, het zouden de voorweeen moeten zijn denk ik. Heb eerder ook wel harde buiken gehad, maar niet met bijbehorende symptomen en nu zijn ze ook in 'golfbeweging' zoals weeen. Ik was ook benieuwd in hoeveel gevallen deze overgaan in echte weeen, maar dat kan dus blijkbaar in veel gevallen nog wel even duren.. Ik vond deze pagina wel heel informatief, omdat hier precies omschreven staat wat het verschil is tussen een echte wee en een 'valse wee':
    De bevalling begint

Ik zie ze overigens niet als 'valse weeen', omdat ze wel een functie hebben en het ook erg belangrijk is dat de baarmoedermond week wordt voor de bevalling..

Deel Deze Pagina