ik wil nu

Discussie in 'De bevalling' gestart door Alita, 21 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Ik ook, ik ook, ik ook.....

Net als meerderen al lang bekkenklachten en dus ook al lang thuis en begin er nu echt genoeg van te krijgen. Probeer en moet zoveel mogelijk rust nemen en doe dat ook, maar ben sinds deze week echt ongeduldig. Gecombineerd met slecht slapen, een verhoogde bloeddruk en andere laatste loodjes kwaaltjes heb ik er echt genoeg van. Kan niet eens mijn eigen nesteldrang botvieren op huis en ben dus afhankelijk van manlief....die dat overigens zonder morren doet (de enorme schat).
    Laat maar komen, kan ik eindelijk iets doen (bevallen) ipv wachten en rust houden....

Zo wat heerlijk om even alles eruit te gooien. Nu kan ik het weer even aan.

Succes met wachten allemaal!

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @cindy, ja haha, ik heb meteen een hele wasmachine kleertjes gewassen... goed he!? :)

@robinabel, ik heb het 's ochtends ook soms... dan denk ik ; hé jij bent rustig... maar bij't ontbijt is de beeb alweer zo druk als normaal :)

3. Alita

Alita Niet meer actief

@ANgellina het kan maar het kan ook alleen voorwerk zijn...stom he!!
    @Robinable haha zegd at nu niet!! Ga jij maar lekker zoeken naar je slijmprop hahaha
    @E1982 lekker he gooi het er maar uit!!
    @Thelady ja gister zei de gyn aaah nog een maand...ik dacht een maand!!! Nee ik dacht eerder aan 2 weken ofzo!!
    Haha ja wordt wel eens tijd om langzaam alles klaar te maken he!!

Hier gister weer wat krampjes gehad...pfff...allmaal voorwerk maar ik denk maar zo alles wat ik nu heb gehad hoef ik straks niet meer hahaha

4. 4days

4days Niet meer actief

Ik oooook!! :D En ook mag nu ook wel eens bijna toch?! ;) Over 5 dagen uitgeteld...

5. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje cossy nog niks!!!
    Wanneer ben je bij je eerste bevallen?

6. 4days

4days Niet meer actief

Met 39+1, maar dat gaat m niet meer worden... ;)

7. Alita

Alita Niet meer actief

ooohhh en ik ben zo met die datum bezig he als ik dan overtijd ga wordt ik gek hahahaha

Heb wel al vaak last van harde buiken en ongi-gevoel...jij geen voortekens nog?

8. 4days

4days Niet meer actief

Jawel harde buiken zat, maar dat heb ik al weeeeken, dus ik geloof er inmiddels niet meer in dat dat iets wil zeggen. ;) Maar mijn zoontje is flink ziek geweest vorig weekend, dus toen zat ik alleen maar te hopen dat ze nog even zou blijven zitten. En sindsdien ben ik niet meer zo ongeduldig, hahaha. Het zal nu wel niet meer zo lang duren...

9. Mara85

Mara85 Actief lid

12 okt 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja! Ik wil ook :D

Ben het echt helemaal zat, van mij mag ie komen. Had van de week voorweeën maar ja daar heb je niks aan.

Nog een paar weekjes wachten ben ik bang :(

10. Mara85

Mara85 Actief lid

12 okt 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL

Haha nou voel ik me helemaal slecht, nu al klagen.... ;)

Gelukkig ben ik niet de enige....

11. 4days

4days Niet meer actief

Hahha ach ik was met 36 weken ook al hartstikke ongeduldig hoor! :D Misschien nog wel meer dan nu...

12. Alita

Alita Niet meer actief

haha ja idd.....

We zullen zien!!

13. 4days

4days Niet meer actief

Jah idd, ach bij ons allemaal kan het niet meer zo super lang duren nu toch!! :D

Hebben jullie eigenlijk allemaal al alles klaar? Wij hadden hier wel alles klaar, alleen nog geen matrasje voor de wieg... :$ Was vanalles mis gegaan met de bestelling waardoor het eeuwig duurde... Nou, vandaag kwam het ding EINDELIJK aan! Dus nu mag ze echt komen. ;)

14. Alita

Alita Niet meer actief

ja hier is alles klaar....
    Ja goed er zijn altijd dingen wat wij als vrouw nog moeten he..maar voor de baby is alles gereed..

Alleen moeten we nog de proefdruk zien van de kaartjes...maar we waren zelf wat laat met het opstellen van de tekst enz...

15. Robinabel

Robinabel Lid

12 okt 2009
    81
    0
    0
    Denemarken Holbaek
    voor de baby is alles klaar! Dus die kan komen. Maar idd wij vrouwen moeten altijd nog vanalles......:D
    Ten minste ik wel. Wil mijn kast nog opruimen om alvast afscheid te nemen van de zwangerschapskleding.
    mijn haar coupe soleilen, wenkbrauwen verven ( die zijn doorzichtig inmiddels hahaha) heel het huis nog eens poetsen. Kast van mij dochter opruimen. en zo nog wat dingetjes.

Pff nu ik dit zo door lees heb ik nog helemaal geen tijd om te bevallen:$ Ik ga gauw aan de gang.

Vraag aan iedereen: wat doen jullie nou zoal op zon dag dat je vrij en thuis zit. ( wachten op de baby bv):D

Liefs Sandra

16. 4days

4days Niet meer actief

Hihi nou, ik ben inmiddels echt, ECHT klaar voor de baby. :D Alle babyspullen staan of hangen klaar, het hele huis is aan de kant, ja zelfs de rommelkastjes hebben een beurt gehad. :D (lang leve nesteldrang) Dus nu is eht echt gewoon wachten...

En wat doe ik de hele dag, tsja, helaas niet zo veel... Ik probeer nog regelmatig af te spreken enzo, maar dat kan alleen als mensen naar mij toe komen. Zelf trek ik het niet meer om in mijn eentje de deur uit te gaan. Ben elke week blij als het weekend is, is mijn vriend tenminste thuis...

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha ik leef ook van weekend naar weekend....
    Vandaag 37 weken! Ik zeg laat maat komen onze meid!! :D

18. 4days

4days Niet meer actief

Haha ja ik zeg ook laat maar komen! :D Nou, het zal hier maximaal nog 2,5 week duren... :p Al hoop ik stiekem dat het wel wat minder lang zal duren...

19. jans1

jans1 Lid

27 okt 2009
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    tja meiden, het is echt beter om maar rustig af te wachten.
    Ik zelf ben heel vreemd de rust zelve maar vriend lief loopt hier ook al te zenuwen vanaf week 37!!! inmiddels ben ik al 4 dagen voorbij de uitgerekende datum en er gebeurt nog echt helemaal niets.
    Misschien moet ik toch ook eens een beetje zenuwachtig gaan worden, wie weet helpt dat!!!!
    maar natuurlijk help ik jullie hopen dat het lekker snel komt bij jullie.......

20. Mara85

Mara85 Actief lid

12 okt 2009
    201
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik hoef niet lang meer te wachten ;)

Ben opgenomen met zw verg. wordt zaterdag ingeleid.
    Zo zie je maar hoe raar dingen kunnen lopen...

Deel Deze Pagina