ah lief dank je...we zullen zien..... je weet het nooit he!! Ik zie dat jouw`n kindje iets te snel groeit? Hier ook een groter dan gemiddeld meisje zeggen ze....
Mja, ze zeggen dat het een flinke baby zal wezen idd... maar neem toch alles met een korreltje zout hoor... Bedoel, m'n vriend is 1m95, ik 1m70 en we waren beide kloeke baby's... dan kan je toch geen kleintje verwachten he? Ik let er nu wel op dat ik geen fruitsap en overmatig fruit eet (want dat deed ik) ivm de suikers...
idd... net daarom ik laat me niet gek maken ! Heb je er 'n idee van hoeveel jouw meid ondertussen weegt? Hier vorige week 3200gr volgens de metingen.
haha, ff google geraadpleegd, wij belgen rekenen namelijk niet in ponden, maar dus ook tussen de 3 en 4 kilo... valt wel mee toch. Ahja! We zien wel, zeker komen melden hier he
ja ik bedoel ze zou "wat" zwaarder zijn dus niks verontrustends....haha ach beetje vet is toch fijn!!
nou hier is het vandaag d-day maar ik ben bang dat er vandaag niks gebeurt. Ons kleintje heeft er nog niet zo veel zin in. Maar wij juist wel. hoe gaat het met de andere dames???
Hier ook alleen nog maar voorwerk met harde buiken, krampen, steekjes, prikkelingen etc. Maar nog geen baby. Maar d-day is nog veel spannender, hoop voor je dat er wat komt!
Hier ook niks hoor haha... Wel meer pijn in m'n rug/liezen dan anders, maar beeb nog steeds gezellig hoog. *port beeb naar beneden*
Die kleintjes laten wel op zich wachten he? hier wel veel harde buiken en hele erge druk in de liezen/op de vagina kan er bijna niet van lopen. maar verder gebeurt er niks Ik heb al 2 weken een ooievaarsnest in de tuin staan(hebben vrienden gedaan) maar het helpt nog niks, mijn vriend wou er al een bouwlamp bij zetten zodat de ooievaar hem s'nachts beter kan zien haha ik wil zo graag mijn kleintje in de armen houden maar word steeds banger dat het nog een poosje duurt
haha ja goed ze komen als ze eraan toe zijn..laten we daar maar aan denken!! Nu net weer ergere krampen...pfff,,,zo wordt je ook gek he!
Hai meiden, Ik ben ook aan het wachten... Alles in huis is klaar, dus ik heb ook echt niks meer te doen! Maarja, 1 ding is zeker: De kleine zal er toch een keer uitkomen!