JA,haha, liever vandaag dan morgen! (alhoewel, ik heb vanavond nog een etentje bij de chinees, die wil ik nog wel ff meepikken!) Als het dan toch later komt, dan maar op 08-09-10...vind ik wel een leuke datum!
Haha, hadden m'n vriend en ik ook bedacht, gisteren in bed. De leukste datums van september eruit pikken... Zoals 19/09/10 vinden wij ook wel leuk... negentien-negen-tien ah... je moet wat he, wanneer de zenuwen toeslaan
hahaha....de vorige keer was ik 2 oktober uitgeteld...ik dacht nog NIET 4 oktober... Ze is uiteindelijk op 30 september geboren....nou dat was een superdatum want dat is mijn (was) VERJAARDAG hahahaha...
Das wel toevallig,op je verjaardag! Bij mij zit de kans er ook in, want ik ben zelf op 18 september jarig!!!! En 19-9-10 is inderdaad ook leuk!
cindy het zou nu zomaar weer kunnen haha nee hoor hoop het niet voor je! nou bij mij zit het er niet in want ik ben pas in december jarig haha mijn beebje is vandaag heeel erg onrustig veel drukker dan normaal, zal dat een voor teken zijn?
ik wil ook!! Ik bedenk me ineens nu ik dit lees dat ik theoretisch gezien ook op mn verjaardag (17 sept) nog zou kunnen bevallen.... Hmmm hoop niet dat t nog zo lang duurt....