Hai, ik ben erg benieuwd hoelang jullie erover gedaan hebben voordat jullie zwanger waren.Ik zie dat er veel bij zijn die de eisprong uitrekenen en dan regelmatig vrijen.Maar mijn vriend zegt: ik ga niet vrijen om het moeten vrijen.Zijn er nog meer vrouwen met mannen met dezelfde gedachten? groetjes stanne
je moet nooit vrijen omdat het moet, dan maar die maand niet, maar jij kan het natuurlijk wel in de gaten houden en hem verleiden (mannen reageren slecht op druk haha) Dus neem die druk weg en houd het zelf goed in de gaten en trek wat extra sexy's aan op die dag, ik deed het maar gemiddeld 1 keer per 3 dagen en was binnen zeer korte tijd zwanger (2-3 rondes) ik zou je mannetje geen prestatiedruk geven....
We hebben niks gepland, ons meid is verwerkt op een bounty eiland en op vakantie ga je sowieso 2-3 keer daags met elkaar naar bed Dus bij ons in 1 keer raak tijdens de meest romantische vakantie die we ooit hebben gehad.
Volgens mij barst het momenteel van de polletjes....denk dat je daar wel wat cijfers weg kan vissen. Vrijen omdat het moet: zolang dat niet noodzakelijk is zou ik dat proberen te vermijden. Ongemerkt ga je er w.s. toch wel rekening mee houden Succes!
We hebben toevallig net een vakantie geboekt voor in mei .dus ben benieuwd!leuk dat jullie allemaal zo snel reageren.Ben nou al verslaafd aan deze site. Groetjes stanne
Toen we voor Kelsey ging hadden we echt bijna iedere dag sex hihi Mannetje had daar totaal geen problemen mee Was in de eerste ronde zwanger. Maar of het daar ook echt door kwam dat ik zo snel zwanger was? Voor de 2e deden we het bijna om de dag en was in de 2e ronde zwanger. Die zwangerschap eindigde helaas in een miskraam met 10 weken. Daarna maar 1 keer sex gehad en opnieuw zwanger. Nu ben ik zwanger van de derde in de derde ronde. En heb het dit keer niet bij gehouden. Maar waren er ook een stuk minder mee bezig als met de eerste. M'n huisarts gooide het er maar op dat ik gewoon super vruchtbaar ben. Waar ik natuurlijk super dankbaar voor ben!
bij ons binnen 2 maanden raak! wij deden het ook niet "opcommando" maarre ik was mezelf er wel bewust van. Wat een goeie tip is voor de meiden, is zelf wel weten wanneer je het vruchtbaarst bent en eigenlijk de hele maand door klussen, alleen rond je vruchtbaarste dagen je mannetje extra verleiden zal hij echt niet over klagen.......
Bij ons was het de tweede ronde raak. De eerste ronde deden we het in de vruchtbare periode om de dag en de tweede rond eigenlijk vrij weinig. Er heeft sowieso 3 dagen tussen de laatste keer klussen en de eisprong gezeten. En toch 2 eitjes bevrucht! Zo zie je maar, het kan allemaal
na tien jaar aan de pil, gestopt, drie weken later zwanger. We hebben nooit iets geproeerd met vruchtbare dagen ofzo. We hebben genoeg sex om die wel mee te pakken verwachtte ik, en we hadden tijd genoeg. Ons plan was dat als het binnen een jaar niet zou lukken we eens iets met vruchtbare dagen zouden gaan doen. We waren dan ook wat overdondert door de snelheid waarmee ik zwanger was ( wel heel blij uiteraard)
Tuurlijk, let je er tijdens die dagen wat meer op... maar het moet alles behalve gefrustreerd worden hoor zeker in het bgin! xx
Bij mijn 2e ben ik gestopt met de pil en gewoon willekeurig door de maand sex gehad want wist nog niet hoe m'n cyclus was. Na 32 dagen werd ik ongesteld en heb toen mn cyclus zitten berekenen en zo ook mijn vruchtbare dagen. We hebben ook sex gehad op de "onvruchtbare" dagen maar toch ook op de vruchtbare dagen net iets meer. Volgens de berekeningen werd 21 maart mijn vruchtbaarste dag! Laat dit nu net uitgerekend onze trouwdag zijn! Zeker weten doen we het niet maar waarschijnlijk is onze kleine Koen verwekt in de huwelijksnacht. Op 6 april had ik een positieve zwangerschapstest.
Vijen omdat het moet lijkt mij niets, ik was ong. 10 jaar aan de pil, afgelopen mij ben ik gesopt met de pil en in dec. had ik een posi test te pakken. Veel succes
mijn man en ik hadden allebei zoiets we doen het wanneer we willen en gebeurt het gebeurt het en zoniet dan de volgende ronde beter en we waren gelijk zwanger liefs diana
op een of andere manier als ik nu terug kijk voelde ik mij eisprong aan komen werd dan boter je weet wel . De eerste meteen raak mijn tweede zoon in ronde 6 en daarna meteen weer raak helaas MK na Mk 1e ronde weer raak. Ik zou het ook niet sexen om te sexen maar ik heb makkelijk praten wat dat betreft . Wat ik wel weet is dat ik van mijn tweede zoon echt bewust bezig was met bij houden en dat duurde langer , bij de andere twee had ik zoiets ok we zien wel zal wel niet zon vaart lopen en was het direct raak . Op vakantie worden de meeste kindjes verwekt, je bent lekker ontspannen samen en over het algemeen word er dan meer relaxed gesexed Lekker toch ? Gaan met die banaan
Bij ons duurde het een half jaar (z'n beetje het gemiddelde) De 1e 3mnd ben ik niet eens ongesteld geweest, moest duidelijk ontpillen daarna was het gelukkig wel regelmatig.
Vier weken nadat mijn spiraal eruit gehaald was, testte ik positief. We hebben in die tijd een keer of zes sex gehad.
In ronde 7 was het raak! Achteraf heel snel maar toen..poeh! Elke keer die teleurstelling..(achteraf wel 6 hele teleurstellingen, maar zo voelt het gewoon niet!) Maar eigenlijk best snel dus. De eerste 5 rondes gewoon sex wanneer we wilde, maar daarna gaat het vanzelf toch wel gericht hoor! En ronde 7 Ovu testen, dus ook gericht, en toen was het raak! Mannetje vond het overigens totaal niet erg! Laat ze maar genieten van die tijd, want hier is het nu stukken minder! hahahahaha