Wie herkent dit? Ik ben kapot moe de hele dag door... Voel me zo slap als een vaatdoek.. Flauw... bah bah bah.. duizelig, hoofdpijn...word er zo down van.. Krijg niks uit handen.. de was stapelt zich op.. Als ik ga liggen, val ik niet eens echt in slaap... In de avond lig al tegen manlief aan te kwijlen rond een uur of 8... Gisteren moest hij me zelfs assisteren de trap op..zo flauw voelde ik mij.. Kan ik nu al last hebben van mijn ijzer? Ik heb gisteren roosvicee Ferro gehaald.. misschien helpt het een beetje..
Ik heb het ook. Probeer regelmatig te eten, en roosvicee ferro drinken iid. De gynaecoloog vertelde mij dat het ook door je bloeddruk komt. Die daalt vaak enorm in je zwangerschap. Ik val vaak bijna flauw. Vooral bij te snel opstaan enzo. Dus doe ik alles wat bewuster en rustiger aan.
drinkbouillon kan erg helpen ook dit weer werkt slecht voor je bloeddruk. hoop dat je je snel fitter voelt
Ja idd dit weer werkt ook niet mee..zo broeierig de hele tijd.. verlang wel weer naar een frisse neus hoor.. Ik hou best van een zonnetje, maar niet zo warm als afgelopen weken..
heel herkenbaar, ben ook al paar keer bijna flauw gevallen van de warmte, en dan ben ik niet eens zwanger
Haha kun je nagaan.. heb er ook altijd last van (niet zwanger) maar nu dubbel op.. Het is ook dubbel qua eten.. heb trek, maar krijg het gewoon niet weg! Ik weet dat als ik even iets eet, het beter gaat, maar het staat me zo tegen! Eet vooral veel fruit deze dagen.. gelukkig wel gezond, als ik iets eet..
Heel herkenbaar, een paar weken terug had ik letterlijk hetzelfde kunnen schrijven. Nu ben ik 13 weken en ik durf bijna hardop te zeggen dat het beter gaat. Ik word pas misselijk tegen het einde van de dag, en ben iets fitter. Ik kom weer redelijk door de dagen op werk of thuis met 2 druktemakers heen, waar ik er een week of 2 terug nog vreselijk tegenop zag. Het eerste trimester is pittig, ik heb er nu en ook de vorige keren echt van gebaald, dat constante rotgevoel, de moeheid en het gevoel dat ik het liefst de hele dag op bed zou liggen. Maar het gaat (meestal) over. Ik hoop voor jou ook! Ik merkte met 10 weken al dat het iig niet erger meer werd, en toen vanaf 12 weken begon ik me heel geleidelijk iets beter te voelen. Sterkte!
Hier ook zo'n vaatdoek. Heb ook nergens zin in, het liefst zou ik de hele dag helemaal alleen op de bank liggen met een boekje Maar nu met 12 weken begint het iets beter te gaan. Ik drink ook Roosvicee Ferro en daarnaast is dit weer ook funest, plus lage bloeddruk (onderdruk 55). Verder doe je er niet zoveel aan denk ik...
Inmiddels de vk gebeld om te vragen of mijn HB wel in orde was.. Deze was netjes 7.3 dus dat kan het ook niet zijn.. Ze zei misschien lage bloeddruk.. en vroeg of ik zin had in hartige dingen.. Niet echt eigenlijk, heb helemaal nergens zin in.. ben een slechte eter momenteel.. Moet mezelf echt dwingen om te eten.. Gelukkig krijg ik fruit en snack groentes wel weg... Drink genoeg.. ze raadde me ORS voor volwassenen aan.. niet voor elke dag, maar gewoon om mijn zouten en alles aan te vullen, waardoor ik me waarschijnlijk zo'n slappe vaatdoek voel.. Heb het nog niet gehaald, wil het toch gewoon aankijken. Wil niet gelijk naar de pilletjes grijpen, want dat was ook nog een optie, tegen de misselijkheid. Nee dat vind ik nou net weer niet nodig. Dan maar half kokhalzend de dag door.