Ja hoor, je koopt een pendel of ketting met hanger kan ook Je vraagt wat ja is (bij mij draait hij dan rond) en wat nee is (bij mij op en neer) en dan kun je vragen stellen. Je houdt pendel tussen duim en wijsvinger vast paar cm boven tafel, en zorg dat hij stil hangt voor je begint. Google anders nog ff of kijk op YouTube, het is eigenlijk heel simpel.
Hoi, Mij lijkt het ook heel leuk! Ik weet hoe het moet ik heb ook één pendel vroeger heb ik het veel gedaan! Maar ben te onzeker denk ik!
Probeer je wel te concentreren op je pendel en zorg dat het rustig is in je hoofd! Ik zit ook altijd met beide voeten op de grond. Heb het zelf geleerd pas geleden maar oefening baart kunst
Dit vind ik een echte aanrader die je op internet kan vinden: bol.com | De Pendel Boek Box, Sig Lonegren | Nederlandse boeken Enne Spiegeltje, je mag me als proefkonijn gebruiken
Wat ik trouwens ook nog erg fijn vind is of een pendel fijn aanvoelt ja of nee, zo heb ik er een met een bepaalde edelsteen gehad maar deze voelde niet fijn. Nu heb ik een onyx (steen) pendel en die vind ik fijner. Maar dat is iets wat je zelf aan zult moeten voelen. Ik pendelde in het begin met een ketting en ring maar ben daar nu mee gestopt.
Ik pendelde eerst met de messingpendel uit die box, maar ben al heeeeeeeel snel overgestapt op een Lapis Lazuli Pendel, puur omdat dit beter voelt... Zo ook met de tarot, ik ga nu overstappen op een ander kaart spel als dat ik nu heb. Puur gevoel...
Had op advies van Infantem ook de box aangeschaft en het bevalt goed, ben wel aan het rondkijken watvoor andere pendel ik eventueel wil Dus als iemand anders nog mijn proefkonijn wil zijn Dan wil ik het ook wel proberen hihi
Haha ja ik wil wel topic gaan openen maar eerst even oefenen, en idd niet allemaal tegelijk Tot 17.30 uur ofzo en dan ga ik proberen ze vanavond te doen
Dat was makkelijk waren er 2 Doe vanavond nog wel even een proefrondje zal ik wel ff in ander topic zetten dan. (Dan steel ik ff jouw opmaak een beetje haha!) Enne tx he meiden!!!
wat voor vragen stellen jullie allemaal aan zo een pendel? en als je een maand wilt weten ga je dan alle maanden af, en kijken waar de pendel ja en nee zegt? hoe doen jullie dat dan?