Ik wil ook graag leren pendelen?

Discussie in 'Pendelen' gestart door Spiegeltje, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ik heb zelf een pendel bord gemaakt met jaren tot 2018
    En dan een bord met alle 12 maanden er op.
    En eentje met jongen, jongen/jongen, jongen/meisje, meisje/meisje en meisje...
    Dus 3 losse kaarten...

Als je dan de vragen stelt, in welk jaar is ... van ... datum zwanger dan zwaait hij naar het jaar en dan wanneer een positieve test en welk geslacht...

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik heb jaren geleden een pendel gekocht bij een speciaal winkeltje,Ik doe het nu niet vaak meer omdat je gedachten echt helemaal leeg en rustig moeten zijn en concentratie is ook erg belangrijk.En ik ging dan altijd recht zitten ogen dicht en met beide benen op de grond. Succes!

3. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ik heb ook vaak gependeld maar heb daarna zo'n vol gevoel in mijn hoofd, hebben jullie dat niet? Is er geen mogelijkheid om dat weg te krijgen? Ik ben er gewoon mee gestopt omdat ik de rest van de avond als een zappie op de bank zat, haha :) Zou het graag weer oppakken!

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Het kan helpen je tussendoor wat meer bewust te zijn van je voeten die op de grond staan.

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Idd voeten op de grond en ik volle gevoel me niet "raken" probeer het langs me heen te laten vloeien al lukt dat soms ookniet hihi

6. Infantem Amor

Ik heb mijn voeten op de grond en ik heb persoonlijk altijd wierrook aan en dat werkt bij mij heel goed... En zoals Kikkert zegt, proberen het langs je heen te laten gaan...

7. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Daar ben ik ook benieuwd naar...

*edit: Sorry, had pagina 3 niet door. Antwoord is al gegeven dus. :)

8. Infantem Amor

Haha ja daar had ik al antwoord op gegeven... Maar weet niet of ieder het zo doet...

9. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    @allwoman, kikkert & Infantem Amor; Bedankt voor de reactie! Ik ga dat eens proberen, bewust worden van mijn voeten op de vloer en het langs me heen laten glijden.. Ben benieuwd of ik het kan!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Zonzon proefkonijn nodig? U roept maar hè ;)

11. Infantem Amor

Haha ja echt he... Oh wat zijn wij pendelaars erg :p
    Maare ik stel me ook gewillig op als proefkonijn

12. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Haha jullie zijn echt erg dames;) Maar ondanks geen pendelaar ben wil ik best proefkonijn zijn hoor;):p

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Haha wij zijn toch niet erg :p

14. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Nou Kikkert, eertje en infantem amor, ik heb nog nooit zo van een afstand gependeld, maar ik wil het wel eens proberen!
    Mochten jullie een vraag hebben, kom maar op! ;)
    Ik denk alleen wel dat ik ook een foto nodig heb, dit om toch de energie van de persoon te voelen zegmaar.. Is dit gek?
    Maak geen beloftes dat het ook echt lukt hoor! Maar proberen kan altijd toch? ;)

15. Infantem Amor

Haha ik stuur je zo ff een PB
    En nee dat is niet gek, ook ik pendel sinds kort met foto omdat ik dan beter voel wat mijn pendel doet ;)

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Je hebt pb :p

En idd met foto werkt duidelijker.

17. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    pbtje is verstuurd met foto:)

18. Infantem Amor

ZONZON, ben echt blij me je pendel... Door dat ik zelf pendel weet ik dat je er niet op moet vertrouwen, maare de 6de voor September en de 4de keer jongen voelt goed..

19. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    @infantem amor; Graag gedaan hoor! :) Hoop dat hij uitkomt!!

@eertje1988; Heb je berichtje binnen gehad! Nu is vl net thuis dus eventjes aandacht aan hem geven ;) Beloof je dat ik hem nog behandel :)

20. Infantem Amor

ZONZON, volgens mij heb ik nog niet voor je gependeld. Stuur me maar een PB met je foto als je wilt :D

Deel Deze Pagina