Ik heb zelf een pendel bord gemaakt met jaren tot 2018 En dan een bord met alle 12 maanden er op. En eentje met jongen, jongen/jongen, jongen/meisje, meisje/meisje en meisje... Dus 3 losse kaarten... Als je dan de vragen stelt, in welk jaar is ... van ... datum zwanger dan zwaait hij naar het jaar en dan wanneer een positieve test en welk geslacht...
Ik heb jaren geleden een pendel gekocht bij een speciaal winkeltje,Ik doe het nu niet vaak meer omdat je gedachten echt helemaal leeg en rustig moeten zijn en concentratie is ook erg belangrijk.En ik ging dan altijd recht zitten ogen dicht en met beide benen op de grond. Succes!
Ik heb ook vaak gependeld maar heb daarna zo'n vol gevoel in mijn hoofd, hebben jullie dat niet? Is er geen mogelijkheid om dat weg te krijgen? Ik ben er gewoon mee gestopt omdat ik de rest van de avond als een zappie op de bank zat, haha Zou het graag weer oppakken!
Idd voeten op de grond en ik volle gevoel me niet "raken" probeer het langs me heen te laten vloeien al lukt dat soms ookniet hihi
Ik heb mijn voeten op de grond en ik heb persoonlijk altijd wierrook aan en dat werkt bij mij heel goed... En zoals Kikkert zegt, proberen het langs je heen te laten gaan...
@allwoman, kikkert & Infantem Amor; Bedankt voor de reactie! Ik ga dat eens proberen, bewust worden van mijn voeten op de vloer en het langs me heen laten glijden.. Ben benieuwd of ik het kan!
Nou Kikkert, eertje en infantem amor, ik heb nog nooit zo van een afstand gependeld, maar ik wil het wel eens proberen! Mochten jullie een vraag hebben, kom maar op! Ik denk alleen wel dat ik ook een foto nodig heb, dit om toch de energie van de persoon te voelen zegmaar.. Is dit gek? Maak geen beloftes dat het ook echt lukt hoor! Maar proberen kan altijd toch?
Haha ik stuur je zo ff een PB En nee dat is niet gek, ook ik pendel sinds kort met foto omdat ik dan beter voel wat mijn pendel doet
ZONZON, ben echt blij me je pendel... Door dat ik zelf pendel weet ik dat je er niet op moet vertrouwen, maare de 6de voor September en de 4de keer jongen voelt goed..
@infantem amor; Graag gedaan hoor! Hoop dat hij uitkomt!! @eertje1988; Heb je berichtje binnen gehad! Nu is vl net thuis dus eventjes aandacht aan hem geven Beloof je dat ik hem nog behandel