Hoi allemaal, Misschien ben ik blond, maar snap er niks van. Temperaturen wat kan ik daaruit zien? Wat houd het dan in etc? Snap er niks van, al helemaal niet van die kaartjes... Hopelijk kunnen jullie het me uitleggen Thnx alvast!
Als je vanaf cyclusdag 1 s morgens je temperatuur bijhoudt dan kun je achteraf zien wanneer je eisprong is geweest. Na je eisprong stijgt je basale lichaamstemperatuur met minimaal 0,3 graden als ik het goed heb. Je moet wel elke ochtend op hetzelfde tijdstip en voordat je uit bed gaat je temperatuur rectaal opnemen. Als je even googled vind je ook vast info hierover.
@SMJD Thnx voor de info, mocht het deze maand niet raak zijn, ga ik dat volgende maand is proberen :€
Het schijnt ook dat je in geval van zwangerschap ook nog een tweede verhoging van de temperatuur kunt zien na de eisprong.
meld je aan op fertility friend...hier kun je je temp fijn op bijhouden! en geeft dan automatisch aan wanneer je ei geweest is! mits je het netjes op de zelfde tijd doet na het wakker worden.. wel een fijne methode! succes!