Ik hè. Net een matcare ultra gedaan en zie een licht rosé streepje maar ik krijg hem niet op de foto heeft iemand een tip
Afbeelding - 3.jpg | Afbeelding Uploaden - Makkelijk afbeeldingen uploaden! Je ziet het gewoon bijna niet
Heb je een bloemetje op je camera staan? Dit is de macrostand, dan kun je het van dichtbij erg scherp krijgen.... Ps: bij mij geeft je link een foutmelding, dus ik kan het niet bekijken...
Hoi Flowertje, heb je test even bewerkt voor je. Ik zie het streepje en heb goede hoop voor je. (als het streepje er tenminste dicht naast moet staan bij deze test.)
Nee dat hoort niet, mijn man zag daar ook iets te zien. Hij zag dus het stripje van plastic doorschemeren door de test heen.
Neej het is niet het streepje van het plastic echt niet het streepje staat naast dat streepje van het plastic
En er zit geen streepje die doorschemerd want heb hem er elemaal uit gehaalt en er kan niks doorschemeren maar ik wacht nog lekker en zie het wel of ik ingesteld word haal wel even 2 kv testen en zie het dan wel
ik zie wel iets van een streepje rechts van de controlestreep, maar die zit er wel dichtop... meestal zit er toch meer ruimte tussen? ik hoop het wel voor je! spannend, binnenkort nog een testje zou ik zeggen! (je zit pas 10 dpo zag ik, dus dat is ook nog wel vroeg natuurlijk...)