ik wil ook!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door stef82, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    ik ben er ook veel mee bezig nu... ben nu 24 en ben niet meer te houden volgens mijn vriend
    Wil graag in januari stoppen... mijn vriend weet het wel en staat er achter maar heel soms denk ik van niet! maar is dat normaal dat een jongen onzeker is en pas de kriebels krijgt als het zover is?
    Groetjes

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hoi Stef,

Ik weet wel dat jongens overal anders tegenaan kijken en dat wij dat meer emotioneel ermee bezig zijn. Als je eenmaal zwanger bent wordt ie vast heel enthousiast!
    Ik wens je in ieder geval veel plezier en succes met zwanger raken!

Liefs

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom en succes!

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja dat zou goed kunnen hoor. Mijn vriend komt de laatste tijd wat meer in aanraking met kleintjes hier op de buurt. Onze buren hebben een meisje van anderhalf jaar en dat vind mijn vriend geweldig. Eerst moest hij ook niks van kinderen hebben en hadden we zelf ook zoiets van: Nee! Nu nog niet! Maar dit is binnen een paar maanden eigenlijk helemaal veranderd. Nu is het een duidelijke JA!

Hoe oud is jouw vriend? Want leeftijd kan natuurlijk ook meespelen en hoe de situatie thuis is. Zitten jullie nog op school of werken jullie beiden? Bij ons was het zo dat we er eigenlijk allebei tegelijk aan toe waren. En ik denk dat ik er stiekem toch wat meer mee bezig ben dan hij.

Groetjes Miep

5. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    mijn vriend is ook 24 en zegt steeds als hij een zwangere vrouw ziet: kijk dan wat mooi en elke baby 's vind ie lief. En alle kindjes in de buurt halen bij ons snoep omdat ze weten dat ze alles krijgen van hem hahah hij zegt ook stop maar met de pil! maar wil niet continu erover praten en vrijen omdat het dan moet enzo....is dat dan ook normaal dat hij er verder niet over wilt praten? hij zegt ik zie het wel en natuurlijk ben ik super blij als we een kleine krijgen! haha ja daarom praat ik er hier maar over!

6. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Welkom en succes. Gaat vast goed komen zo te lezen.

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Nou dat klinkt toch positief hoe je vriend er over denkt?
    Mijn vriend wil er ook niet altijd over praten hoor en hij vind ook niet dat je moet gaan plannen wanneer je gaat klussen, het moet spontaan komen en dan maar kijken of je zwanger wordt.

Zo nu en dan hebben we een serieus gesprek over 'kinderen', maar ik ben er veel meer mee bezig dan hem. Hij wil het er niet altijd over hebben. Maar ik denk dat dat mannen-eigen is.

8. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    wat lief dat je meteen reageert!
    ja ik denk ook dat het zo is.. maar soms ben ik even een beetje onzeker.. hij begint wel al tegen vrienden stoer te zeggen: ze is niet meer te houden moet er echt aan geloven denk ik hahaha maar dat is ook mannen eigen dat stoere gedoe!maar ja miscchien gaat het ook wel lang duren wie weet....
    thanks!

9. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    heb net toevallig mijn vriend gesproken en die zei ineens (lijkt wel of hij weet dat ik dit aan het doen ben) dat hij het heel leuk zou vinden als wij een kindje zouden krijgen en dat ik maar moest stoppen vandaag.. hahah nou ik maak nog even deze strip af hoor!hihi en an foliumzuur kopen toch?
    Gr

10. stef82

stef82 Actief lid

6 nov 2006
    298
    0
    0
    zit al heel de dag op deze forums ben er verslaafd aan geworden! haha

11. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Hoi Stef,

Het werkt ook echt verslavend hoor! Pas maar op......

Goed joh, dat je vriend nu ook enthousiast is. Maar inderdaad wel eerst even aan foliumzuur beginnen en NIET de zwanger vitaal van de Kruidvat gebruiken. Het blijkt dat deze helemaal niet door je lichaam wordt opgenomen. Dus dat is zonde van al het slikwerk.

Veel plezier met kindjes maken.

Liefs Diana

Deel Deze Pagina