Is 't zover?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MYV, 20 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYV

MYV Lid

26 jun 2010
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds woensdagnacht krampen in mijn buik (maar alleen 's-nachts en onregelmatig) en sinds vannacht zijn ze heftiger geworden, komen ze wat vaker (maar wel nog steeds onregelmatig) en heb ik daarnaast onwijze pijn in mijn benen. Is dit nu een teken dat het begonnen is of gewoon "gerommel" wat nog weken kan duren?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Helaas kan het beiden zijn meid, ik heb bij de 1e weken zo gerommelt en uiteindelijk ben ik toen pas met 42.1wk bevallen.
    Hopelijk zet het door en beval je snel.
    Succes

3. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    hier valt moeilijk wat over te zeggen... het zou helaas nog best een tijdje kunnen duren!
    sterkte en succes in ieder geval!

4. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

ik heb zelf nooit regelmatige weeen gehad. en bij mij werd verteld dat het gewoon voorweeen waren. nou dus niet hoor.
    ik heb de hele bevalling onregelmatige weeeen gehad dus het zegt niks. vertrouw op je gevoel. succes

5. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Wauw das spannend! maar waarom bel je de VK niet om na te gaan of er meer aan de hand is? Zij kunnen je de zekerheid geven wat er speelt :)

6. Alita

Alita Niet meer actief

zolang jij hier leuk komt vertellen is nog niks begonnen hahahaha...
    Tenminste wie weet is het voorwerk en bn je morgen bevallen of mischien pas volgend week. Dat is zo moelijk te zeggen, er moet idg regelmaat inzitten om te zeggen dat je bevalling begonnen is...

Succes meid!

Deel Deze Pagina