Ik wil ook.... Ik wil ook zo graag.... Ik wil ook zo graag zwanger zijn! Zoveel om me heen zijn zwanger of net bevallen of gaan bijna bevallen. DAT ZOU IK OOK ZO GRAAG WILLEN!!!!!! Sorry moest dit even kwijt. Even gefrustreerd.
Frustrerend he!!! Hier ook iedereen zwanger of net bevallen... Durf bijna m'n facebook niet meer te openen aangezien ik daar steeds zulke nieuwtjes lees... Ik wil ook!!!!!!!!!!!!!!! En niet alleen maar miskramen
@nijntje en tiepetje het is inderdaad gewoon frustrerend! En inderdaad mijn facebook staat ook vol met die berichten. Ik hoop echt dat wij ook snel aan de beurt zijn!
heel even hoor.. maar zijn er twee shygirls??? ik zou toch zweren da shygirl vertrokken was omdat ze geslagen was door haar vriend..... ( confused nu)
Ja er zijn 2 of waren 2 shygirls. 1 Zonder hoofdletters...en ik dus. Ik ben niet geslagen door mijn man.
Leef met je mee meis!!! Al jarenlang n kinderwens en nu als sinds vorig jaar bezig maar wil nog niet lukken.... iedereen hier ook zwanger of bijna aan t bevallen, zou dit ook zo graag willen ervaren!!! Maar helaas hier lukt t ook nog steed niet...zal t dan ooit gebeuren Hopelijk krijgen we hier gauw allemaal n plakbeebje!!! sterkte dames...
aaaahhh ik was al even helemaal in de war haha maar even terug naar je topic. heel erg vervelend en frustrerend. hoop dat je gauw zwanger word en blijft!
Smnee en Rabia voor jullie ook sterkte en een dikke knuffel hopelijk snel een plakbaby!!! Hier gelukkig mijn ei teruggevonden. Dus nu elke dag klussen hiervoor om de dag geklust. Nieuwe strategie hopelijk werkt het!
@shygirl dankjewel meis!!! En jij veel klusplezier hier nog steeds om de dag hoor, anders wordt manlief chagi haha...en soms als ik echt weet wanneer m'n ei is dan hooguit 3dageb achter elkaar Hihi...succes allemaal!!!
Dat is ook mijn plan. Mijn ei is nu onderweg dus even een paar dagen extra onze best doen hihi Wieweet helpt het!! Vandaag gelukkig weer iets positiever. Lastig dat wachten vooral omdat ik er niet jonger op wordt, maar ja. We gaan er weer voor!!
Ik had dat ook even!! Maar diegene die jij bedoelt is: Shy Girl, inderdaad met spatie! Ik snap wat je voelt... ik begin ook steeds verdrietiger te worden, maar ik heb nu wel een afspraak bij de gyn om 'naar toe te leven', lijkt alsof ik daar iets rustiger van wordt. Het blijft gewoonweg k*t, het lijkt echt alsof iedereen anders prima, gewoon/snel zwanger kan worden... Liefs,