Snap dr niks meer van..

Discussion in 'Zwanger worden' started by mamsie86, Jul 2, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    Hoop dat iemand iets zinnigs kan zeggen over het volgende;

23 Mei ben ik gecurreteerd, 12 juni had ik de nacontrole bij de gyn. Ik dacht zelf toen mn eisprong al gehad te hebben, ik heb dat nagevraagd aan de gyn en toen ze de echo deed zei ze dat het klopte. Dat het nog niet lang geleden was en baarmoederslijmvlies al wat verdikt was. Nu ben ik inmiddels 3 weken verder en ben ik nog niet ongesteld geworden. Heb gister een negatieve test gehad, echt niks op te zien.
    Nu vraag ik me af of het kan dat je luteale fase zo lang is? Of heeft de gyn het misschien niet goed gezien?? Is het moeilijk/makkelijk te zien voor een gyn? Heb hier eerlijk gezegd niet zoveel verstand van.

Bij mn vorige zwangerschap testte ik op cd 28 positief.

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Poeh, das een vraag. Wat ik wel weet is dat ze, als ze je cyclus volgen, je bloed gaan prikken om te zien of je een goede eisprong hebt gehad omdat (zei mijn gyn tenminste) ze het soms niet met 100% zekerheid kunnen zeggen via de echo. En natuurlijk om je hormoon te bepalen.
    Dus het kan natuurlijk dat ze het niet helemaal goed heeft gezien.
    Maar ja je mag toch hopen van wel eigenlijk.

Daarbij kan natuurlijk je lichaam ook wat van slag zijn.

Maar ik persoonlijk zou even gyn bellen om dit te vragen, gewoon voor de zekerheid. Maar ja dat ben ik.

Ik hoop dat je heel snel duidelijkheid hebt!!

3. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,635
    0
    0
    Dank je voor je reactie.

Ik sta qua 'zwanger worden' niet onder behandeling van de gyn. De echo maakte ze alleen om te kijken of mn baarmoeder schoon was.
    Omdat we er gelijk weer voor gingen wilde ik natuurlijk rond mn ei klussen daarom dacht ik kan ze gelijk even kijken of mn eisprong geweest is. Maar ik vind het toch raar, en ik ben nu bang dat mn eisprong gewoon helemaal niet toen geweest is. Misschien later, of helemaal niet.. Dat ze gewoon niet goed gekeken heeft.

Share This Page