Beste dames, Ik heb me de laatste tijd een beetje verdiept in het pendelen en wil voor jullie ook pendelen. Om het een beetje overzichtelijk te houden enkele 'regeltjes': - pendelverzoeken sturen tussen de aangegeven tijden - naam, familienaam en geboortedatum is voldoende - ik pendel voorlopig niet op bevallingsdatum (aangezien het allemaal nog nieuw voor me is) - gelieve geen berichtjes te plaatsen in dit topic met 'abbo', enz... Hou er rekening mee dat ik een beginnend pendelaarster ben. Tijdens het weekend heb ik zowiezo geen tijd om de verzoeken te behandelen. Gelieve dus allemaal een klein beetje geduld te hebben. Verzoeken kan je nu, donderdag 11 juli 2013 tot 16u30 sturen. Alles wat buiten de tijd valt vliegt onmiddellijk de prullebak in... PS: ik pendel op positieve test... Groetjes
Hoi Dames, Ik heb nog even tijd voor het weekend dus jullie mogen jullie pendelverzoeken nu (vrijdag 12/7/2013) sturen tot 17u00. Hoop ze allemaal nog te beantwoorden voor het weekend, anders zal het voor maandag zijn. Groetjes
Dames, Jullie kunnen nu vandaag, vrijdag 19/7/2013 tot 16u00 jullie pendelaanvragen doorsturen. Pendels zullen wel beantwoord worden NA het weekend. Groetjes, Daphné
Zou ik er nog bij mogen voor een pendelverzoek? ben een beetje laat sorry. Als het nog mogelijk is hoor ik het heel graag. Dan stuur ik nog een pb
Aan alle ZP dames, Jullie mogen nu terug een pendelverzoek sturen (enkel via PB) tot deze namiddag 15u. Ik probeer deze dan vanavond, morgen en in de loop van het weekend te beantwoorden. Groetjes Daphné
Neem een abbonement! Dan mrijg je automatisch in je mailbox de activiteiten van het onderwerp en mis je gen pendels. Op het moment is het ook erg rustig hoor dames hebben ook allemaal de kindjes thuis of zijn met vakantie. Zie onderschrif gewoon geduld hebben die 7 pendels van mij is ook over langere tijd sucses!
Ik heb alle pendels kunnen beantwoorden. Ik ben nu twee weken in vakantie dus zal niet pendelen. Na mijn vakantie zal ik terug aangeven wanneer er gependeld wordt. Groetjes Daphné
Fijne vakantie! Geniet er lekker van. Heb je ook een topic om de uitslagen in te zetten? Je pendelde voor mij positieve test in augustus. Dit was niet juist. Volgende NOD is 2 september en wil niet voor NOD testen, dus denk dat een positieve test in augustus niet meer gaat lukken. Bedankt voor je pendel en als je weer terug bent en weer pendelt ga ik je om een nieuwe pendel vragen.