hoi allemaal! Ben bijna 28 weken zwanger en wil slapen! Het begint met maagzuur, waarschijnlijk heeft de kleine nu ontdekt dat ze ook verder naar boven kan.. waardoor mama's buik boven hard wordt en ik echt mijn best moet doen om niet naar de wc te rennen om het uit te spugen, hoofd hoog werkt maar een beetje.. dan maar antagel innemen.. vervolgens lig ik nog een paar uur wakker, want niets ligt lekker.. heb altijd op zij geslapen, maar loop te woelen en te draaien.. probeer ademhalingsoefeningen van yoga, maar blijf wakker.. uiteindelijk val ik dan toch in slaap en.. ga ik lopen dromen! geen enge dingen, maar als de droom voorbij is wordt ik weer wakker! En echt zulke stomme dromen.. Dat ik in de winkel sta en het is mega mega mega uitverkoop en dat ik wordt bedolven onder m&m's.. (misschien komt dat omdat de zak leeg is.. ) Nu heb ik wel vakantie, maar ik wil nog zoveel doen, moet proefwerken nakijken, verder met mijn studie want die wil ik voor september af hebben (maar heb geen flauw idee hoe ik dat moet redden met een fulltime baan en elke dag twee uur rijden).. huishouden.. en nu zit ik maar weer op de bank.. verdrietig en moe.. en voel me schuldig dat ik niets aan het doen ben.. Moet woensdag weer werken.. nog 1 1/2 maand en het valt me best tegen om woensdag weer om half 6 op te staan en om 6 uur thuis te zijn.. ga eerst maar weer wat eten... dikke kus!
goed zo! Je mag niks doen als je thuis bent. Ik lees dat je het erg druk hebt. Te druk is ook niet goed. Straks zul je merken dat je minder kan en dan kan je ook niet door doen. Bijsommige werkt een kussen of voedingskussen achter de rug of tussen de benen. Ik lig op twee kussens zodatik wat hoger lig (tegen maagzuur) Als ik maagzuur heb neem ik een rennie. Dat helpt genoeg voor mij zodat ik door kan slapen. Herken het wel hoor meid het slecht slapen. Ook draaien gaat al moeilijk maar als je geen houding kan vinden moet je wel. Zorg dat je voor het slapen niet teveel meer doet zodat je ook uitgerust in bed kan. Ik hoop dat je snel beter kan slapen' En onthou rustiger aan doen he!