hey hey wie herkent dit?? ik lig al vanaf gister avond 6 uur als een luilak in mijn bed kom er af en toe uit om te eten en ben vamorgen even met de hond op pad geweest en daarna weer lekker in bed gaan liggen af en toe ff laptoppen boekje lezen en vooral veeeeeeeeeel slapen ik vindt het heerlijk hoor maar kvroeg me af of jullie er ook weleens last van hebben!!!!nou fijne zondag nog liefs sjaantje
kan alleen maar heel jaloers zeggen NEE ik slaap al maanden nauwelijks.. alles doet zeer, kan geen houding vinden en val ik eindelijk in slaap, dan roept mijn blaas om de wcpot. dus geniet er maar van!!!
pfff das ook heel vervelend ik moet zeggen dat ik voor een paar weken terug ook heel slecht sliep maar dat is nu wel anders haha!!jij ook succes en ik hoop dat je snel een keer lekker mag slapen liefs!!
ik ben de laaste weken ook erg moe heb vandaag ook tot half 1 in mijn bed gelegen nu heb ik ook wat last van mjn buik 's nachts dus ik slaap ook wat minder...
Ik ben ook erg moe maar kan helaas niet zo lang op bed liggen. Want a) ik heb nog een kleine rondlopen van 21 maanden en b ) ik heb veel last van rug waardoor ik niet lang kan liggen. Lekker van genieten zolang je het nog kan!
Ik slaap als een roos.. De hele nacht door.. Overdag niet omdat ik bang ben 's nachts niet te slapen..
rond die tijd had ik dat ook. erg moe en ik viel al vroeg in slaap op de bank. Nu zorg ik dat ik heel moe be omdat ik minder goed kan slapen. maar is normaal hoor! JE lichaam moet veel doen en dan ben je sneller moe
Ik slaap 's nachts redelijk goed, overdag lig ik wel eens op de bank maar ik slaap niet als onze jelle op bed ligt ga ik ook wel eens op bed (tot nu toe 2x gebeurd ) maar ik wil dag/nacht ritme niet omdraaien, en ik ben ook niet een vrouw die toegeeft aan moeheid zet me er vaak steeds weer overheen
nou ik moet zeggen dat het me wel goed heeft gedaan het slapen dit weekend voel me echt fit gelukkig maar idd....ieder heeft het op zn eigen manier en dr zal vast weer een periode komen wanneer het weer minder is dus alle beetjes pakken nu die je kunt pakken!!!