Ik wil slapen!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mamainspe, Jun 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

May 1, 2006
    663
    0
    0
    Hallo
    pfff ik moet t ff afschrijven hor!
    Ik word er werkelijk waar niet goed van!
    eerst veel te warm op de slaap kamer waardoor ik niet kan slapen.
    vriendlief de airco neergezet.... is het me weer te veel herrie...
    nu kan ik nog niet slapen terwijl als ik beneden zit,
    mijn mond bijna openscheurd van het geeuwen,
    En als ik weer naar boven ga klaar wakker....
    Steeds maar draaien en woelen pfff
    ik wil gewoon slapen!

sorry hor moest t ff kwijt!
    Zijn er toevallig nog meer die hier zo vroeg al last van hebben ?
    wat dee je er tegen?

Groetjes

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    2,397
    0
    0
    Toevallig vannacht :( Word gek van mezelf!

3. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

Oct 8, 2006
    551
    0
    0
    Hier nog één! Kan ook niet slapen!

Succes meiden.

Groetjes Cindy

4. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Je moet ook die airco n ruime tijd van tevoren aanzetten, voordat je gaat slapen. Als je dan gaat slapen zet je dat ding uit, heb je n heerlijke koele kamer en je valt lekker in slaap.
    Tis alleen balen als je midden in de nacht wakker wordt, zoals ik nu dus (alweer, is elke nacht zo) dan is t weer heet.
    En als je geld over hebt kun je ook een echte airco kopen (dus niet zo'n bouwmarkt ding) en die hoor je dus niet.

5. gemini79

gemini79 Lid

Jan 9, 2007
    34
    0
    0
    Vervelend is dat he, niet lekker kunnen slapen. Ik heb er nog steeds last van en ik kan je dan ook niet beloven dat het beter gaat worden. Straks moet je om het uur je bed uit om te plassen. Ik probeerde 's middags een uurtje te slapen zodat ik in ieder geval nog een beetje slaap kreeg.

Succes ermee !

6. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    erg bekent, ik slaap ook erg slecht. Erg licht en wordt steeds wakker om te plassen. Het schijnt er allemaal bij te horen, je lichaam maakt zich vast klaar voor de gebroken nachten straks.

7. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    Op het moment slaap ik ook erg slecht. Val pas tegen 4 uur 's nachts in slaap tot een uur of 8. Word dan wakker om te plassen, maar kan daarna niet meer slapen, terwijl ik toch ontzettend moe ben.

Ik slaap op het moment alleen in een tweepersoonsbed, maar zie alle hoeken van het bed wel 10x per nacht. Ik blijf woelen, maar slapen.... ho maar!

8. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    wacht maar af tot je buik wat dikker wordt ;) dan wordt het nog wat erger. :confused:

Ik kijk echt uit naar een nacht doorslapen, maar dat zit er voorlopig nog niet in.

Door de warmte kan ik nu niet goed in slaap komen en wordt ik extra wakker. Als ik van m'n ene zij op de ander wil draaien is dat echt een onderneming wat in etappes moet gebeuren :( en dan moet ik ook nog eens klokslag om de 2 uur naar de wc.... :cry:

ach ik heb het er maar voor over, nog max 5 weekjes dan heb ik er als het goed is iets voor terug :)

jij nog veel sterkte ermee!

9. megamuts

megamuts Actief lid

Mar 24, 2007
    255
    0
    0
    Ik slaap al vanaf het begin dat ik zwanger ben erg slecht. Als ik wakker word kom ik moeilijk in slaap door de geluidjes die mijn vriend maakt. Ik verhuis meestal dan ook naar het logeerbed waar het een uur duurt voordat ik in slaap val. ´s morgens ben ik ook weer op tijd wakker. Gisteren had ik het helemaal gehad, had hoofdpijn en last van mijn rug. Ben een dagje thuis gebleven, ben nu wel weer wat bij getankt!
    Maar het blijft vervelend weinig slapen, dan maar af en toe een dagje je uitrusten om bij te tanken.

Share This Page