Ik wil te graag een innesteling voelen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lalaatje90, 7 nov 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik zit nu op 10 dpo en vorige week las ik ergens op een site dat het 4/5 dagen duurt voordat je eitje in de baarmoeder komt.
    Daarna duurt het nog eens 3-5 dagen voordat het eitje ingenesteld is.

    Nu heb ik vanaf 5-8 dpo steeds steekjes en menstruatiekrampjes gehad.
    Dus ik hoop dat dat natuurlijk de innesteling is geweest.
    Heb het niet eerder gehad dat het dagen duurde. Niet de hele dag, maar een paar keer op de dag. Zelfs ‘s nachts een keertje.

    Dus ja, ik wil te graag dat dit een innesteling is...
    iemand die het ook zo heeft ervaren?
     
  2. Hakoek

    Hakoek Bekend lid

    20 jun 2013
    760
    768
    93
    Ja ik heb dit ook ervaren. Van de 8 rondes die ik achter de rug heb, heb ik het zeker 4 rondes gevoeld.
    Je voelt zoveel wat je wilt voelen.. Maar zoals je aan mijn onderschrift ziet, heeft mijn lichaam me gewoon voor de gek gehouden.
    Ik hoop voor jou dat het wel echt de innesteling is die je voelt!!!
     
  3. Rosa5

    Rosa5 VIP lid

    21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Herkenbaar hoor, bij alle dingetjes hoop je toch dat het iets te betekenen heeft. Maar ik kan je uit ervaring vertellen dat je dit echt niet persé hoeft te voelen. Succes met wachten, hopelijk is er inderdaad iets aan het innestellen nu.
     
  4. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Klopt, je wilt het te graag. En dingen die je eerder niet hebt gevoeld, voel je nu ineens wel. Dan link je het sneller aan een eventuele zwangerschap. Progesteron kan je ook goed voor de gek houden
     
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hoop voor je dat je gauw een positieve test zult hebben :) ik heb wel rond de innesteling krampjes gehad (maar.dat had ik.elke ronde) dus ik dacht er niks van.
     
  6. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik kan mezelf heel erg gek maken :rolleyes:
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  7. Verw8

    Verw8 Niet meer actief

    Ik ben er van overtuigd dat je de innesteling niet kunt voelen. Als je er zo op let, kun je elke dag wel iets voelen wat op een zs kan duiden. Ik spreek uit ervaring hoor, dus niet vervelend bedoelt!
     
  8. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Kon ik ook erg goed ;)
     
  9. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Ik had ook elke keer weer krampjes en steekjes... achteraf gezien onzin want mijn vriend blijkt onvruchtbaar. Ik lette veel teveel op alles wat er gebeurde in mijn lijf... diverse rondes ook echt overtuigd geweest dat ik zwanger was. Heel bizar.

    Sterkte nog even en hopelijk snel een positieve test!
     
  10. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik denk dat het ook meer niet dan wel voorkomt.
    Helemaal niet vervelend opgevat, ieder z’n eigen mening toch? ;)
     
  11. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Ik ben drie keer zwanger geweest, nooit een innesteling gevoeld.

    Ik geloof er ook niet in.

    Sterker nog mensen die zeggen het wel te hebben gevoeld geloof ik eigenlijk ook niet. Je wilde het gewoon denk ik dan en toevallig heb je daarom een kramp/steek whatever gekoppeld aan de wens en het juiste moment. Maar das mijn mening :p.
     
  12. Lalaatje90

    Lalaatje90 VIP lid

    15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    hahaha, ja zo kan je het ook zien :p
    Je komt het een en ander tegen als je Googled Haha
     
  13. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Van de 5 zwagerschappen denk ik bij eentje de innesteling gevoeld te hebben. Ik testte 2 dagen later licht positief. Dit is nu mijn dochtertje.

    Weet dat je t vaker niet voelt dan wel
     
  14. Maja88

    Maja88 Actief lid

    7 nov 2018
    279
    229
    43
    Vrouw
    Ik voel met je mee @Lalaatje90, fysiek dan. Ik ben zelf 7DPO dus ik kan er beter vanuit gaan dat het allemaal tussen mn oren zit dan dat het daadwerkelijke kwaaltjes zijn. Geduld is een schone zaak, zegt men.... :confused:
     
  15. Aag

    Aag Actief lid

    31 jul 2016
    267
    97
    28
    Ik ben het helemaal eens met al het bovenstaande: al wat je denkt te voelen, kan gewoon niets speciaal betekenen, maar evengoed wel. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

    Even reageren op de veronderstelling dat je een innestelling niet echt kan voelen... Ik heb het heel duidelijk gevoeld bij de innestelling van mijn zoontje. Ik had ooit eens ergens gelezen dat iemand het beschreef als 'precies of er wordt wat met een mes vanbinnen gestoken'. Ik wist niet wat ik me er bij moest voorstellen, tot die dag 8DPO: Het duurde ongeveer een uurtje en ik wist meteen dat dat was wat werd bedoeld. Nooit eerder had ik dat gehad! Best pijnlijk eigenlijk! 2 dagen later voelde ik wat in mijn borsten en nog 2 dagen later testte ik positief.

    Het kan dus, maar is zeker niet nodig om te voelen, veel meer vrouwen merken niets van de innestelling...

    Succes!
     
  16. proudmommysj88

    5 okt 2017
    28
    3
    3
    Vrouw
    Ik maak mijzelf ook iedere maand weer gek. Ik vergelijk alles met mijn eerste zwangerschap. Hier heb ik duidelijk een innesteling gevoeld. Stevige en pijnlijke buikkrampen een aantal dagen voor mijn NOD. Zo pijnlijk dat ik er spontaan van ging puffen. Maargoed, het merendeel van de vrouwen voelt er niks van.
    Omdat ik het, toen duidelijk heb gevoeld, ben ik nu iedere maand weer aan het vergelijken. Ik weet dat ik het los moet laten maar mijn kinderwens wordt na 1,5 jaar klussen steeds groter.
     
  17. Aag

    Aag Actief lid

    31 jul 2016
    267
    97
    28
    @proudmommysj88 Dat had ik ook! Ik wist heel goed wat ik had gevoeld bij de eerste en vergeleek alles daar mee. Intussen zwanger van nummer 2, en moet ik bekennen dat veel dingen niet hetzelfde waren. Innestelling duidelijk bij nr 1, nu wel pijn gehad, maar heel anders. Bij de eerste al gevoelige borsten op 10 dpo, bij deze pas af en toe sinds 14DPO. Bij de eerste pas eerste misselijkheid vanaf 6 weken, bij deze begint het soms al op te spelen, ... Is helaas niet vergelijkbaar.

    Veel succes, hopelijk wordt je kinderwens snel ingevuld!
     

Deel Deze Pagina