Hoi allemaal, ik ben vandaag 9 dagen overtijd en ik heb twee testen van clearblue voor me liggen maar ik durf niet meer. De afgelopen dagen 3 testen gedaan en ze zijn allemaal negatief! Ik snap het niet meer. Met Rick was de test zo positief. wie zit nog meer in hetzelfde schuitje, willen testen maar niet zo goed durven voor de teleurstelling. lieve groet Anita
Ik weet precies wat je bedoeld... Ik voelde me vorige week erg zwanger en deed zaterdag vol vertrouwen een test; negatief. We spraken af om vanochtend een test te doen, maar ik durfde niet... Nu hebben we afgesproken om zaterdag te testen... Groetjes en heel veel succes in deze onzekere periode
heykes hier nog 1 die ni meer durft te testen. ik was er echt zeker van dat ik zwanger was en teste van morgen negatief ! echt balen. nu wacht ik tot vrijdag of tot maandag
Helemaal het zelfde! Ook al 9 dagen overtijd, maar ik durf gewoon niet testen! Ik ga wachten tot ik 14 dagen overtijd ben en dan testje wagen!
hier ook, laat me nog maar even lekker in de waan dat het raak zou kunnen zijn. heb met mijn vriend afgesproken zaterdag te gaan testen.
Ben nog maar net overtijd. Maar de vorige keren werd ik elke keer een paar uur nadat ik getest had ongi. Dus durf ook niet, het is elke keer weer zo'n teleurstelling, ookal zijn we nog maar net bezig.
En hier is er nog 1 die niet meer durft! 8 dagen overtijd en vandaag mn derde test en terleurstelling..... Durf en doe t voorlopig ook niet meer, gek word je er van!
Hoi allemaal, nou idd wat k*t allemaal he! Ik heb weer getest en wederom negatief. VAndaag 10 dagen overtijd. Ik snap er helemaal niets van terwijl ik zeker mijn ei gevoeld heb 7 sept. De volgende ei komt er dus binnenkort weer aan (al zou ik niet zwanger zijn he dan) dus dan voelen we het vanzelf wel. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn van te weinig hcg in de urine? Je leest wel vaker dat vrouwen pas bij 14 dagen positief testen, dus is de aanmaak van hcg trager. Ik kan me niet bedenken hoe dat kan, misschien moeten wel iets bepaalds eten ofzo, hihi liefs Anita