Ik wil graag testen, maar zou nog veel te vroeg zijn... ik moet nog even geduld hebben, maar de dagen gaan zo langzaam haha heb vorige week vrijdag mijn ei gehad.. maar zoals bij al mijn zwangerschappen "wist/weet" ik dat ik zwanger was/ben.. dus ben zooo nieuwsgierig of ik het weer goed heb of dat mijn lichaam me nu wel heeeeel erg voor de gek houd.. ik moest het even kwijt.. liefs loesje..
Hihi, spannend! Ik ken het gevoel, dat ongeduldig zijn!! We lopen gelijk op! Ik hoop voor je dat je gelijk hebt! Wat voor symptomen heb je?
indd spannend, allebei op het wachtbankje.. hihi mijn symptomen: erg dromen, warrig zijn, ongesteldheids gevoel en het gevoel van het is "raak" maar alle dingen nog erg vaag.. dus kan ook nog de andere kant op.. zit niks anders op dan wachten... heb jij al symptomen? ik hoop ook voor jou dat het raak is.
hetzelfde gevoel geen idee of het al raak zou kunnen zijn. ronde 1, dus extra spannend want bij dochter was ik al meteen in ronde 1 zwanger. symptomen wel, maar misschien ook omdat ik dingen wil voelen
dank je.. het gekke is dat ik bij mijn jongens zonder te testen al zoiets had van ik moet geen alcohol meer drinken en bij de zwangerschap van mijn jongste was ik s 'nachts in de stad en kreeg zo'n onveilig gevoel.. van ik moet weg hier.. straks gebeurt er wat.. heeel vreemd.. terwijl mijn jongste niet gepland was (wel erg welkom)... het moedergevoel is een sterk iets! iedereen op het wachtbankje heel veel succes en dat we maar snel een positieve test in handen mogen hebben
Ik heb allemaal steekjes rechtsonder in m'n buik.. En witte afscheiding? Maar ja, wat dat te betekenen heeft.... Vanmorgen testje gedaan, negatief natuurlijk, maar kon het niet laten!
ik kan eigenlijk ook niet wachten.. haha hier gisteren eigenlijk geen symptomen meer of ik begin er aan te wennen dus nog steeds wachtende... denk dat ik woensdag testje waag... succes allemaal
Ik snap helemaal niks van mijn cyclus, dacht dat ik mijn eisprong de 22e al gehad zou hebben ( donkere ovu test ) maar gister avond deed ik een ovulatietest en was ook weer een positieve hele donkere test. dus snap er niks van heb m banner maar aangepast als zijnde dat ik nu een eisprong heb. Maar had ook de 25e en 26e erge steken en krampen, en vanaf die tijd lage rugpijn. vandaag ook weer hele dag al buikpijn. dus geen idee wat het is... zw test was omo wit vanochtend
Spannend hè! Hier ook op het wachtbankje. Al een aantal dagen steekjes in onderbuik en borsten. Had ik ook bij eerdere zwangerschappen, maar tegelijkertijd ook weer niet het gevoel dat het raak kan zijn. Succes met testen woensdag. Ik ga wachten tot vrijdag (als het lukt). Dan kan ik samen met vl testen
van ovu testen heb ik weinig verstand... wel gek ja dat die gisteravond weer donker was.. soms is het lichaam maar een raar iets.. ik hoop voor jou dat je snel een posi zw test in handen hebt ipv ovu test
ik begrijp je gevoel... hier ook! Ik ben al een tijdje aan het testen om te zien of de pregnyl al uit m'n lichaam is en vandaag nog eens getest en ja nog steeds wit... vrees er een beetje voor dat het nog zal veranderen zit vandaag op 7DPO
Ik heb precies hetzelfde gevoel!! Zondag is pas mijn nod en ik moet me nu al bedwingen om niet te testen. Ik dwing mezelf om het in ieder geval tot vrijdag uit te stellen. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas op mijn nod positief, dus geduld. Pfffff en dat heb ik dus niet!! Ben benieuwd naar de uitkomst van jullie testen. Succes met deze onzekere dagen
hier net getest, maar omo-wit... dus zal toch echt weer moeten wachten.. het kan alle kanten nog op..
Ook ik zit op het wachtbankje. De eerste maand zonder pil maar nog steeds geen ongi Zit nu op dag 31 van mijn cyclus en we hebben regelmatig onveilig sex gehad dus het blijft spannend!!