hele goeie tuurders gezocht

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by christine1987, Oct 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. christine1987

christine1987 Niet meer actief

Hoi dames, ik zit nu 9 dagen voor mijn nod en ik kon het niet laten, ik heb even een test gedaan, en nu zie ik zelf een heeeeeeeeel licht streepje. ... wie ziet hem ook? Ben zoooooo benieuwd. Thanxxxx meiden

Attached Files:

2. neletje

neletje Actief lid

Jan 25, 2009
    377
    0
    0
    ik zie niks eerlijk gezegd..maar volgens mij is het 9 dagen voor NOD echt niet mogelijk om een streep te hebben, want dan heb je net 5 dagen ervoor je eisprong gehad en dan is je embryo nog niet of nauwelijks ingenesteld, dus ik zou er vanuit gaan dat je dan echt nog niks kan zien. Hoor wel eens verhalen over vrouwen die echt vroeg testen, maar 9 dagen heb ik nog nooit gehoord...
    Ik heb icsi gedaan en had soms op dag 5 na de eisprong pas de terugplaatsing, dus dan zou het heel gek zijn als je diezelfde dag al zou kunnen testen.
    Hopelijk heb je over 9 dagen wel een positieve test!

3. christine1987

ik heb hem ook in het negatief :)

Attached Files:

• po.jpg
      po.jpg
      File size:
      10 KB
      Views:
      18
  4. christine1987

je kan met hele gevoelige zwangerschapstesten (6 dagen voor je verwachte menustruatie al testen) dus ben nog wel iets te vroeg maar was heel erg nieuwsgierig hihi

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Volgens je handtekening kan je over 9 dagen pas testen dus waarom nu al dan? Nee ik zie niks hoor!

6. christine1987

omdat ik nieuwsgierig ben :D als je hem inzoomt kun je het wel zien.

ik heb een heel gevoelige zwangerschapstest die je 6 dagen voor je nod al kan doen... dus ben nog wat vroeg :p

7. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Zie m niet

8. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Ik zie wel wat je bedoeld, maar welke test is dit? Ik ben bang dat het een voor gedrukt streepje of iets in die aard is. Want is wel heel vroeg om positief te testen. Natuurlijk is niks onmogelijk, maar ik ben heel erg voorzichtig nu.

9. christine1987

dit is de 123 gevoelige zwangerschapstest van 123thuistesten, je kan deze test 6 dagen voor je nod uitvoeren, maar ik was te nieuwsgierig hihi de test heb ik vanmiddag gedaan, dus geen ochtendurine!

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Sorry zie echt niks. Er staat maar één streepje. Onmogelijk om nu al een tweede streepje te spotten.

11. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Negen dagen voor je NOD kun je echt niet positief testen met een urinetest. Je hebt net je eisprong gehad, de innesteling is nog niet eens geweest. Zonder innesteling kun je nooit zo'n hoge HCG-waarde hebben dat je een positief streepje plast. Dus het heeft echt geen enkele zin, hoe graag je ook wilt en hoe nieuwsgierig je ook bent. En dat geldt ook voor zes dagen voor je NOD.;)

12. christine1987

Waarom bestaan er dan testen die je 6 dagen voor je nod kunt doen ?? Die banner klopt van geen kant en aangezien ik al 2 zwangerschappen heb meegemaakt weet ik wat ik voel.. beetje raar dat er bij het andere forum waarin iemand 8dagen voor der nod hele andere reacties krijgt????

13. christine1987

Niks is onmogelijk

14. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Die zat 8 dagen NA eisprong niet voor nod.
    Het is niet mogelijk om nu al een spreep te plassen, het is zo kort na je ei volgens mijn niet eens mogelijk met een bloed test.
    Je reageert wat geïrriteerd maar je vraag om de mening van andere en die krijg je nu alleen niet wat je wil lezen ik vind je reactie jammer want de dames bedoelen het allemaal goed!

15. christine1987

We zullen zien :)

16. christine1987

Geen knaltest nee, kan toch zijn dat ik eerder mijn ei heb gehad? Ik zie een licht streepje bijna niet te zien, maar in negatief zie je het wel beter.waarom zulke rare reacties? Er bestaan zwangerschaptesten die je 6 dagen voor je menustruatie kan doen dus die werken dan niet? Scheelt maar 3 dagen... maar zoals ik al zei we zullen zien ;)

17. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Die van 6 dagen voor je nod werken inderdaad niet nee. Deze zijn op de markt voor vrouwen zoals jij. Die hun nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen. Allemaal voor de centjes. Maar aangezien je zo overtuigd bent van je zwangerschap nu kan ik alleen maar hopen dat het geen teleurstelling voor je wordt. Als je het aan mij vraagt kan je pas volgende week testen. Succes ermee!

18. christine1987

Komt helemaal goed :) zal vast niet zo nep zijn, voor vrouwen zoals mij whahaha juist

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Jammer dat je je zo aangevallen voelt. Nogmaals we bedoelen het goed. Maar jij wilt blijkbaar alleen maar horen dat we allemaal zeker weten dat je zwanger bent.

20. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hey kletskoek hoeveel profiellen kun je hebben? Volgens mij hebben we deze discussie gisteren ook met een bepaalde dame gehad:p

Share This Page