Zijn deze testen voor NOD te gebruiken? Testte er iemand al voor NOD positief mee? Heb er net een aantal ingeslagen
Heb ze zelf nooit gebruikt. Hoor op moment de meeste hier op zp zeggen dat ze vaak indrogers geven of vage streepjes zonder dat deze meiden zwanger zijn.
Ik heb ze toevallig ook vandaag gekocht! Ga pas na volgende NOD beginnen hoor. Lees er wisselende verhalen over. Het beste kun je hiermee op NOD of later testen.. In de bijsluiter staat op 4 dagen voor NOD. Wat betekent Pendels met allemaal namen onder jouw naam?
Oké bedankt! Onderaan dit forum staat het pendeltopic. Zo nu en dan mag je je gegevens doorsturen naar mede forum die daar pendelen. Ze voorspellen wanneer je zwanger wordt en van welk geslacht. Je moet je er niet aan vastpinnen
Hoe ik het begrepen heb zijn ze goed na nod. Dus niet echt lekker om vroeg mee te willen testen. Dat is tenminste wat ik hier steeds opvang. Succes moppie!!!!
Flojo even ter aanvulling over het pendelen, lees ff de regels van het pendel forum (helemaal onderin) zag dat je me een krabbel gestuurd hebt maar dat is niet helemaal de bedoeling.
Ze zij i.i.g wel lekker goedkoop... heb wel gelezen dat ze indrogers geven, maar bij een zwangerschap worden ze snel duidelijk, succes.
ik had n heel vaag streepje en zit nog voor nod. dus kan je nog niet vertellen of het een indrooglijntje was, al denk ik van wel
Hahaha ik had er ook zoveel! Wanneer ga je ze uittesten? Ze drogen erg langzaam op, maar ik zie wel mooi verschil per dag: 11, 12 en 13 dpo. Hoop dat je ook een mooi lijstje gaat krijgen 😄.
Ik had ook 4 dagen voor NOD getest, maat toen was ie echt nog helemaal wit. Ik denk dat 1 à 2 dagen voor NOD wel moet lukken. Succes!