Even mijn ei kwijt.

Discussie in 'De lounge' gestart door charity2010, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Dit wordt waarschijnlijk een lang verhaal, dus alvast daarvoor mijn excuses.

Via hyves heb ik 3 leuke meiden leren. Ik leerde ze kennen tijdens mijn zwangerschap en ze waren alle 3 ook zwanger. Lang hebben we gekrabbelt, gemailt, gesmst en uiteindelijk ook gebeld en wat afsproken met zn allen toen we allemaal bevallen waren! We kennen elkaar dus allemaal. Het klikte super en het contact is dan ook uitgegroeid tot goede vriendschappen. Met één van de 3 (Kim) heb ik iets speciaals, ze is heel veel voor mij gaan betekenen in de tijd dat ik haar nu ken en haar zie ik dan ook regelmatig. Een ander meisje (Roos) is geemigreerd, al halverwege haar zwangerschap. Ze heeft een tijdje in het buitenland gewoont met ouders, is daar zwanger geraakt en met ouders weer terug gegaan naar NL. Tot dat ze dus besefte dat ze heel graag verder wou met de vader. Dus haar zien we niet zo vaak, hebben haar 1x gezien. Het andere meisje (Wendy) zie ik ook regelmatig, is een leuke meid maar heeft wel haar rare kanten..

Van Wendy hadden we al weken niets gehoord, ze zette elke keer van die verontrustende teksten op haar www's met rare poppetjes dus we gingen ons zorgen maken. Meerdere malen hebben we haar gebeld, gesmst en gemailt maar nergens reageerde ze op. Uiteindelijk kreeg ik een mailtje: Even kort, ben niet zwanger en ga ook gelijk weer aan de pil, geen kind meer van een man als Tom. Nadat we dat berichtje kregen heb ik haar gelijk gebeld, maar ze nam niet op. Weken gingen er overheen en ze liet maar niets horen. Uiteindelijk heb ik met Kim afgesproken dat ik haar wel een mail zou sturen, want die leest ze wel. Zo gezegt zo gedaan, ik heb haar een kort mailtje gestuurd, zal de test letterlijk over kopieeren: Hee meid, we vinden het heel raar dat we maar niets van je horen en maken ons best zorgen! Maar omdat je telkens niet reageerd denk ik ook dat je er even geen behoefte aan hebt, dus laat ik je even met rust. Hoop dat alles goed gaat en je snel iets laat horen! Dikke kus!

Daar kreeg ik eergister antwoordt op: Ik vindt het jammer dat ik zo'n negatieve email van je krijg en je me nu met rust laat?! Het loopt hier niet allemaal lekker dus dat is de reden dat jullie niets horen, moet het even op een rijtje zetten allemaal en zodra ik zin en tijd heb horen jullie wel weer wat. Heb er iig nu even geen energie voor en ik vindt het dan ook heel jammer dat het nu maar weer van mijn kant moet komen..

Om een lang verhaal wat korter te maken, daar heb ik netjes opgeantwoord, ik heb gezegt dat er niks negatiefs was aan mijn mail. Maar dat ik haar nu inndd even met rust laat omdat ze nergens op reageerd en we daardoor de indruk krijgen dat ze liever even rust wil. En dat het contact nu wel van haar kant zou moeten komen, omdat ik niet opdringerig wil zijn en ik naar mijn mening nu ook genoeg geprobeerd heb om haar te bereiken.

Daar kreeg ik dus een hele hele boze mail op terug. Waar het er in het kort op neer komt dat de vriendschap voorbij is.

Daar heb ik kort opgeantwoord (letterlijk gekopieerd): Ik vindt het jammer dat je daar nu zo over denkt. Ik kan me namelijk niet herrineren dat ik iets fout heb gedaan? Ik wou iig nog graag wat uitleg van je willen.. Deed alleen maar mijn best om je te laten weten dat we aan je dachten! Maargoed, als jij het zo wil is dat prima, dat is jouwn keus.

Daar kreeg ik dit op terug, schrik niet maar dit is letterlijk gekopieerd:
    jij moet echt rap je bek dicht houden varken! Want anders ben ik echt in staat om je op te zoeken, vieze snol! Voor jou 10 andere vriendinnen verrekte gek. Gelukkig weet ik niks van jou en de rest van je familie want dan zou ik compleet gek worden. En ik hoorde iets anders van Kim... En ik ga Kim zeker de schuld niet geven maar zij was degene die mij vertelde dat jij niks doet in huis en vriendlief alles poetst en opruimt. Dus dan is het niet mijn schuld he! Maar je moet eerst maar eens naar je eigen fouten kijken. Want je bent zelf totaal verkeerd bezig en daarom snap ik ook dat je 2 miskramen hebt gehad omdat het leven je geen tweede kind gunt. En terecht! Geef degene die het je niet gunt groot gelijk. Hoop ook dat je geen tweede kan krijgen want dat ben je niet waard. En ik heb medelijden met vriendlief dat ie zo'n vriendin heeft als jij!

Naja, het is wel duidelijk dat het totaal nergens op slaat en ik ben er dan ook hartstikke klaar mee! Ik heb dr geblokt op hyves na het laatste berichtje want daar ben ik natuurlijk hartstikke kwaad over! Ze heeft de berichten ook doorgestuurd naar Kim en Roos en die zijn beiden ook erg boos. In de eerste instantie wouden ze zich er beiden buiten houden (waar ik het ook zeker mee eens ben) maar nu Wendy, Kim erbij inbetrekt kan het natuurlijk niet anders. Kim beweert dat ze dat nooit heeft gezegt en dat geloof ik ook zeker. Roos en Kim zeiden boos over dat stukje van de miskraam..

Ik moest dit gewoon even van me afschrijven denk ik.. T doet me toch meer dan ik had verwacht, vooral haar laatste berichtje natuurlijk...

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    zo... Er zijn dus echt vreeeemde mensen op de wereld!
    Raar hoor, geen energie meer insteken.

3. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Wow, die heeft serieuze problemen met zichzelf:$

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Wow ik weet niet echt wat ik hierop moet zeggen, maar er zit denk ik wel meer dwars bij dr als ze zo heftig reageert op jou mailtje. Ik zie er niks verkeerd in, in wat je schreef.

Sterkte ermee, lijkt me heel moeilijk want ze zegt behoorlijk heftige dingen.

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Die heeft een steekje los zitten zeg.

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wat zeg ik....een grote steek!

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Ik ben heel kwaad, maar sta hier ver boven en ga er dan ook absoluut niet meer op reageren. Wel zit ik nog met een ding; haar zoon! Ik weet namelijk wel dat de situatie daar in huis niet helemaal goed gaat, er is pas geleden nog politie geweest omdat ze met een mes liep te zwaaien achter dr man aan..

8. Jel

Jel Niet meer actief

Die vrouw is echt gestoord! Kan me goed voorstellen dat je hier enorm boos over bent zeg! Zeker die dingen die ze zei over je miskramen. Te erg gewoon. Maar goed dat het contact over is, of niet dan... Met zulke mensen kun je maar beter niet omgaan.

9. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Jeetje, zo zij heeft lef zeg om zo iets naar je te sturen!! Laat gaan laat gaan want die meid heeft echt een probleem!!!!!!!

Mafkezen tegewoordig echte mafkezen!! En dan nog je vriendinnen erbij betrekken, mafkees ba ba.

Succes meid! Jij hebt niks verkeerds gedaan!

10. amarilys

amarilys Niet meer actief

Hoi
    Die meid is echt ziek in haar hoofd zeg.
    Toen ik net jou stukje las kwamen bij mij de tranen
    Ver bij weg blijven bij die gestoorde griet.

11. MissT

MissT Niet meer actief

Omg, gelijk verwijderen en niks meer laten horen.
    Ze is erg gefrustreerd lijkt me.

Jij hebt je best gedaan meid, en dit zijn geen vriendinnen, wat ze allemaal zegt... jeetje die spoort echt niet! Snel vergeten dit meis!

12. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dit meisje heeft een groot probleem met zichzelf. Inderdaad blokken en ver uit je buurt houden. Ze verdraait je woorden en het dringt niet tot haar door wat je zegt. Het is sneu, maar ze zou eigenlijk hulp moeten zoeken voor zichzelf. Neemt niet weg dat wat ze gezegd heeft natuurlijk verschrikkelijk is en daar heeft ze het recht ook zeker niet toe! Maar ik zou die discussie niet eens meer aangaan, want dat komt toch niet goed aan.

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Bedankt voor jullie reacties! Toch fijn dat ik het even van me afgeschreven heb, lucht op! Blijf indd ver bij haar uit de buurt en er is echt niks wat dit ooit nog goed kan maken, de dingen die ze heeft gezegt zijn echt onvergefelijk..

14. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ja zeg!!!! en hopen dat er hulp komt voor haar zoontje...want een mama die de weg kwijt is en met messen zwaait...pff dat is echt weer iets waarvan je later iets in de krant leest...helaas....

15. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Ongelofelijk, zit met m'n bek vol tanden! Die heeft serieuze grote problemen met haar zelf meid! En is dat nu eruit aant gooien tegenover jou.. geen energie meer in steken, die komt zichzelf beslist tegen...

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

klinkt als iemand met een zware psychische stoornis, bah!!! echt NIET normaal waar ze jou voor uitmaakt. hoe oud is ze? aan haar schrijven te lezen nog maar heeeeel jong en onvolwassen, jeetje zeg..

moeilijk om je er niks van aan te trekken , want het zijn HELE harde woorden, maar probeer gewoon te denken dat zij hem niet spoort of jaloers is ofzo

17. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Oh mijn god... zoiets wens je toch niemand toe?????

dat laatste stukje uit haar e-mail oohhh verdomme zit met tranen in mn ogen, hoe zou jij je nu wel niet voelen na zo'n mailtje :(

Je moet haar laten gaan, ZIJ is jou niet waard.
    Mafkees dat ze is.. kom op zeg zoiets zeg je toch niet als je vriendinnen bent, dat is mega kwetsend :(

18. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wow, heftig!
    Die meid heeft inderdaad grote problemen met zichzelf en reageert dit schijnbaar op jou af!
    Ver bij haar vandaan blijven hoor! Echt niet je energie in steken want dat is echt de moeite niet waard!

19. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Die spoort echt niet. Je zal nog eens vaker je vriendinnen mailen dat je aan ze denkt en dat je hoopt dat alles goed gaat :-S. Wat een niveau. Zulke mensen ben je beter kwijt dan rijk, dus bij deze afsluiten en niet achterom kijken.

20. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Die meid is echt compleet de weg kwijt...:$

Deel Deze Pagina