De neppe uggs doen dat inderdaad, de originele 100% niet hoor! Maar gelukkig hebben ze in België standaard veel betere smaak
Ik heb nog nooit zo weinig last van mijn voeten gehad als sinds ik op Uggs (Emu's) loop. Geen last van mijn hallux valgus en zelfs 1 eksteroog is spontaan na 15 jaar verdwenen. Als je mensen naast hun Uggs ziet sjouwen dan zijn ze nep. Ja, dan staat er ook Uggs op, maar die hebben ze vaak in China besteld voor 60 dollar en dan krijg je dus neppers. Zou ze trouwens ook voor mijn dochter bestellen als ze al goed zou lopen. Niet voor iedere dag, maar om af en toe de blits mee te maken? Moet kunnen toch?
als je goede voeten hebt, gaan ze inderdaad niet schuin maar als je ook maar iets met je voet naar binnen zakt, zak je met Uggs echt wel naast de zool, zit totaal geen steun in
ik loop mijn hakken met grote regelmaat scheef, dus ik loop niet recht. Op mijn uggs (echte) loop ik hartstikke recht hoor! Ik heb moeilijke voeten, maar echte uggs zitten echt wel heel erg goed! Ik zou ze echter niet kopen voor een net lopend kindje. Voor mijn dochter ook niet, want voor erbij vind ik ze te duur. Wil wel 1 paar aangemeten schoenen voor haar.
Haha, dat zou wat zijn; Koop je schoenen voor 200 euro, ga je ernaast lopen. Nee hoor, Als je de echte uggs heb gebeurt dat niet! Een kennis van mij heeft gister weer "uggs" gekocht voor 30 euro. (heeft die vent waar ze ze vandaan heeft er zelf opgestreken) Ben benieuwd hoelang zij er recht op blijft lopen.
Ik heb nog niemand gehoord over wat de fabrikant van de originele Uggs zelf aangeeft, dat ze alleen geschikt zijn voor binnenshuis. Wat vinden jullie van die uitspraak, en waarom kopen jullie dan alsnog die schoenen voor kinderen? Is het dan alleen maar omdat jullie ze hip vinden? Verder ben ik me ervan bewust hoe de echte Uggs eruit zien, en hoe neppers eruit zien, zelfs als er met koeieletters Uggs op staan. En geloof me, ik heb mensen verkeerd zien lopen op zowel de originele als de neppers. Het gebeurt zeer zeker wel, dat valt niet te ontkennen. Er is zelfs een naam voor: de Ugg shuffle.
Heb je een linkje Bammetje, dat maakt het reageren op je stelling wat makkelijker? Ik heb ze trouwens omdat ze héérlijk warm zijn. Hip. Ik ben bijna 34, hoe hip kan ik nog zijn?
Oh mijn dochter wordt 13, die doet wel aan hip inderdaad , maar ze wisselt regelmatig met andere schoenen.
De slofjes glijden trouwens niet uit. Het is suede, en dat glijdt niet. Zelfs niet hier op het laminaat. Enne, echte Uggs ga je inderdaad niet naast lopen.
nikita ik vond de slofjes eerlijk gezegd echt 10x niks! Hij trapte ze zelf voortdurend uit! Hij heeft nu de classics en loopt er geweldig op! Heerlijk met dit weer...
mensen die naast hun echte uggs gaan lopen die hebben gewoon de verkeerde maat ofzo. Geloof me nou, als ik er niet op shuffle, dan doet niemand dat... Enneh, ik ben wel vet hip ja! Daar heeft mijn leeftijd toch niks mee te maken!
'R U talking to me? Ik bedoelde dat ik ze niet hoef te dragen om met een bepaalde trend mee te doen. Daar vind ik mezelf toch echt te oud voor
Ugg laarzen zorgen voor voetproblemen - Gva.be Pedicurepraktijk De Voeterie » Nieuwsbrief oktober Uggs: de voor- en de nadelen | Mens en samenleving: Diversen Schoenvisie - Tv-tip: Koopkracht onderzoekt populariteit Ugg Australia Vooral deze is leuk: Ugg boots damage your feet! - National Page One | Examiner.com
Ja maar dat linkje dan, waarin Ugg Australia zelf zegt dat de schoenen voor in huis zijn ? We hadden het toch niet over voetproblemen? Als jij zegt dat de producent van Ugg Australia zelf zegt dat ze voor in huis zijn, wil ik dat graag even lezen. Er zijn zoveel soorten Uggs inmiddels: Kijk Uggs ( even scrollen hoor ) Die zijn toch niet allemaal voor binnen? Ik begrijp heus wel dat sommige Uggs niet de beste ondersteuning zijn voor je voeten.
Alleen in de nieuwsberichten staat dat Ugg Australia zelf aangeeft dat ze alleen binnenhuis geschikt zijn, niet op hun eigen website bijvoorbeeld (en geef ze eens ongelijk, anders verkoopt het niet natuurlijk). Trouwens, van hakken is al lang bekend dat ze slecht zijn voor de voeten, en de meerderheid begrijpt waarom. Er zijn maar weinig ouders die hun dochtertjes hakken aantrekken, tenzij je Katie Holmes heet. Er zijn er veel die het raar/vreselijk/slecht vinden dat zij haar dochtertje al sinds haar 2e jaar op hakken laat lopen. Echter, als hetzelfde wordt gezegd over de Uggs laarzen, dan lijkt het net alsof de koppen in het zand worden gestoken. Weet je wat, ik ga ze eens mailen voor de grap, kijken of ze reageren, of die bewering echt door Ugg Australia is gemaakt
Je hebt voor die kleintjes de ERIN versie, heerlijk warm. Maar dus neit geschikt om mee te lopen (veel te glad) Als ze gaan lopen zou ik de eerste jaren geen uggs aangeven maar das persoonlijk. Ik vind ze voor een kleintje niet stevig genoeg (buiten het feit dat mijn meisje echt een uk is en die grote grove laarzen er niet uitzien dan)