9 weken geleden laatste menstruatie gehad, wat moet ik nu??

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Marjoleintje87, 6 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjoleintje87

6 mei 2009
    6
    0
    0
    Hallo allemaal,

Mijn naam is Marjolein en ben 22 jaartjes jong.
    Op 6 maart 2009 is mijn mirena-spiraal eruit gehaald. Ik had eerst last van licht bloedverlies en 3 dagen erna, had ik mijn menstruatie. Nu 9 weken later ben ik nog steeds niet ongesteld en heb ik last van een beetje bruin verlies en licht roze bloed (af en toe). De eerste test deed ik voor mijn nod en die was negatief, nadat ik 1 dag overtijd was had ik een zeer licht positieve test, de dagen daarop allemaal negatief. Ook bij de huisarts heb ik een urinetest gedaan, ook negatief.. Wat moet ik nu???[-o<

liefs Marjolein

2. gemke

gemke Niet meer actief

misschien ben je wel zwnager geweest maar heeft je lichaam het alsnog afgestoten
    en dan zal waarschijnlijk je ongesteldheid eer dezer dagen toch komen
    bij een mirena spiraal kan het zomaar zo zijn dat je ongesteldheid nog effe op gang moet komen
    ik had het geluk dat de mijne gelijk weer op gang kwam maar ken er die al 7 weken wachten sinds de mirena eruit is en ook geen positieve test hebben gehad
    misschien toch eens aan de huisarts vragen of hij door middel vand e bloedtest kan zien in hoeverre je cyclus nu is

3. Marjoleintje87

6 mei 2009
    6
    0
    0
    Hey Gemke,

Ik heb dat idd ook gedacht dat het misschien mis is gegaan!! We zullen het wel zien. Morgen ga ik nl naar de huisarts!!
    En jij gaat al voor de vijfde?? Dan bevalt het allemaal zeer goed dus!! hihi leuk hoor!!

liefs

4. gemke

gemke Niet meer actief

hahaha ja het bevalt heel erg goed idd

Deel Deze Pagina