Goedemorgen dames, Ik snap jullie reactie erg goed, ik ben ook niet blij met mn HA. Ik ben al blij dat mn vk wilt helpen, want mn ha wuift het weg. Dusja 2 weken is lang maar ben al blij dat ik geholpen word, en ergens toch zit ik.. wat is 2 weken op al 2.5 maand. Natuurlijk maakt het me onzeker en in de war maar ik word iig geholpen.
Toch mn stoute schoenen aan gedaan en nog een x gebelt. Nu wel een lieve assistente, ik kan vandaag een formulier halen om bloed te laten prikken!
Yeahh! Hopelijk 2 formulieren? Zodat je na 2 dagen weer kan om verloop te zien? En anders ook ff kijken voor een andere test bv van de action of daar ook licht streepje opstaat? Ik gebruik nu zelf goedkope dipstick testen om de hcg eruit te testen!
1tje maar, maar maandag de uitslag, ook gelijk bloed moeten laten prikken omdat mn implanon raar doet. Maar als het een hele lage hcg waarde is weet k niet of het nodig is om nog een x te prikken. En anders heb ik ze maandag toch aan de telefoon
Jaa dat is natuurlijk ook wel weer zo! Ik ben benieuwd ik hoop dat hele lage waarde is en nog meer dat streepje straks gewoon weg is!
Ik ook! Of iig duidelijkheid. En 2.5 dagen is toch beter dan 2 weken. Een nieuwe zwangerschap zal ook niet erg zijn. Onverwachts maar niet erg. In iedergeval zal duidelijkheid fijn zijn
Mm toch nog een action test gedaan, maar nu op het punt dat ik bang ben dat ik de streepjes erop kijk. Blegh was het maar maandag. Weet niet eens of je hem kan ziet of dat ie er uberhaupt staat. Ps, wel iets bewerkt.
Het lijkt alleen het voorgedrukte streepje te zien. En ook grijs ipv roze denk dat je er nu zo wel vanaf bent en je staafje de klachten gaat geven.
Wel besloten dat de implanon eruit gaat, zoveel klachten. Woensdag gesprek bij de dokter. Miss toch maar proberen voor een 2de. Hierdoor besef dat het iets meer in mn hoofd zit dan dat ik dacht.
@JennyDallas Verstandig om hem dan eruit te halen, en als je klaar bent voor de tweede dan altijd proberen, of eerst met condooms vrijen? Zodat je beetje idee krijgt wat je cyclus is?
Ja wil sws even kijken of mn ongi op gang komt nadat ie deruit is. Zou wel moeten zijn. En indd dan maar op een andere manier veilig ^^ gelukkig heb ik hem nog niet zolang dus hoop dat mn lichaam het zelf snel oppakt