Welke energieleverancier? N.a.v het oxxio topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Delta, 1 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Wij gaan binnenkort verhuizen (nu betalen we nog veel aan huur incl. gas/water/licht.) Maar vanaf straks moeten we zelf achter het gas/licht aan. Ik las dat oxxio helemaal niks is! Wat is volgens jullie wel een goede energieleverancier in Zuid-Holland?

Bedankt alvast dames!

2. E-on! Oxxio lekker links laten liggen inderdaad, net als EnergieDirect..

3. Delta

Delta Niet meer actief

Goede ervaring met E-on ja? Ik ken het niet! Zal eens googlen :D

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik heb ervaring met Essent, oxxio, nuon en Eneco. Ik blijf nu bij Essent. Vind de klantenservice daar top, de prijs is gemiddeld en ook voor mensen die al klant zijn loont het de moeite omdat je korting opbouwt. Hoe langer je er zit hoe meer korting. Andere maatschappijen geven eenmalig een leuke korting en blijvende klanten krijgen niks

5. Yep, ik ben na de drama's met Oxxio en EnergieDirect ook weer lekker teruggegaan naar E-on :p

6. marlies85

marlies85 Niet meer actief

hier al diverse jaren tevreden met Nuon :)

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Greenchoice: echt al jaren heel tevreden over! Tijdelijk Essent en Nuon gehad, maar blij weer terug te zijn. Vind de klantenservice echt top en zien we ergens anders een goedkoper alternatief bieden ze daar weer gewoon onder aan zonder moeilijk te doen (zal bij andere leveranciers ook wel zo zijn hoor), bij problemen een snelle oplossing etc. Nee bevalt ons prima :)

8. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Eerst Essent toen overgestapt naar nuon nu weer terug bij Essent enz ga niet meer weg!

9. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Electrabel, na NUON nu heel blij met Electrabel.
    Voor ons geen NUON meer en ook geen OXXIO waren we bijna ingetrapt.

10. Delta

Delta Niet meer actief

Bedankt voor alle reacties dames! Ik neem jullie aanbevelingen zeker mee in onze beslissing!

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Verleden jaar hebben we Energiedirect gehad, was prima! Elk jaar kijken we wat het voordeligste is en na dat jaar zitten we nu bij E-on dus nu kijken of ons dit bevalt, ze waren momenteel het voordeligste.

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Electrabel. Eerst bij Essent gezeten maar nu al jaren bij Electrabel. En erg tevreden.

13. mumija

mumija Niet meer actief

Wij ook Greenchoice. ik ben ook ooit bij Essent, Nuon en Eneco geweest, maar nu al jaren bij Greenchoice dus.
    Nergens zijn ze zo vriendelijk en meedenkend als daar. Nooit geen problemen gehad. Maar dat is mijn ervaring dus.

14. Ingsterr

Ingsterr Actief lid

24 okt 2012
    406
    5
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb juist heel veel problemen gehad met EON. Ze waren goedkoop dachten wij. Tot dat ze met een narekening van 3000 aan kwamen zetten. Terwijl wij altijd maand bedrag hoger zetten dat wat we verbruiken. Wij zitten nu bij de NLE en die vinden we fijn.

15. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Wij zitten bij greenchoice, en zijn er erg tevreden mee

16. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Huismerk energie super

Oxxio doet niet wat ze beloven erg veel problemen gehad

17. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    NUON, eerst Essent gehad, maar dat was drama!

18. Delta

Delta Niet meer actief

Ben ook wel benieuwd naar greenchoice! Zal het eens uitzoeken..

19. Delta

Delta Niet meer actief

Oei... 3000 euro! Wat een bedrag achteraf... Hoe kan dat nou?

20. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    Precies hetzelfde verhaal hier. Moeten elke maand ruim 400 euro betalen, wat een absurd hoge tarief is voor een gezin van 2 personen (soms 3)! Meerdere malen gebeld en het tarief werd teruggeschroefd naar 200 euro (dachten we). Totdat we aan het einde van onze contractjaar een brief kregen met de mededeling dat we binnen 7 dagen na dagtekening (dus 4 dagen voor ons toen we de brief eindelijk binnen kregen) 5000 euro moesten overmaken. Gelijk alles stopgezet, en zitten nu weer bij essent. Niet de beste, maar alles is beter dan EON. En wij hadden uiteindelijk geen schuld bij hen, maar krijgen juist nog 3000 euro van hen!!!

Deel Deze Pagina