Ligt het aan mij als ik denk bij het lezen van dit berichtje: "Dat had ook wel even wat vriendelijker gemogen!!"...? Afgezien van het feit dat er sowieso vriendelijk verzocht werd om hier niet zomaar te reageren, zodat het berichtje van Aimee83 bovenaan zou blijven staan...? (wat ik dus nu ook doe, maar vond dit copy-paste berichtje (ook letterlijk bij andere pendelaar zo geplaatst) zo irritant dat ik wel even moest reageren )
sorrie hoor, was niet de bedoeling om onvriendelijk over te komen. ik wilde alleen aan de pendelaars laten weten of ze het juist of niet juist hadden.
Hallo Aimee, ik kon geen poll vinden voor pendeluitslagen dus ik doe het even hier. je pendel was helaas niet juist, er gaat toch echt een jongen komen hier.
Hoi aimee helaas was je pendel onjuist je pendelde september jongen maar ben vandaag ongi geworden alsnog bedankt voor je pendel xx
Je pendel was niet juist. Maar in ieder geval heel erg bedankt. Voor mij gelukkig wantik ben nu al zwanger. Yyyeeehhh
Ik wilde even laten weten dat je hele pendel juist was. De maand en ook het geslacht!!! We krijgen meid.. Bedankt!!
de pendel die je voor mij hebt gedaan was helaas onjuist... net maandje te vroeg, maar is mk geworden. hopelijk wil je nog een keer een poging wagen binnenkort.
Hoi hoi, Wilde even laten weten dat je pendel juist is! Je zei aug/sept en ik heb deze maand positief getest ik laat je weten of het geslacht ook klopt. Dankjewel nogmaals
Ik wilde je even laten weten dat je pendel helaas niet juist was. Maar in ieder geval heel erg bedankt voor het pendelen.
Hoi aimee, Je pendel voor mij was niet juist helaas, Je pendelde september en daarin had ik zelfs 2 kansen, maar allebei niet gekregen... Groetjes hopeforyou
hoi Aimee, een tijdje terug had je voor mij september gependeld, helaas niet juist. Toch heel erg bedankt voor je pendel en je tijd!
Je pendel voor mij was juist wat de maand (sept) betreft! Nu nog afwachten of het geslacht ook klopt Nog bedankt!