Ik heb een paar shirtjes gezien bij h&m , welke is leuker vinden jullie . Voor om te dragen op verjaardag zoontje nummer 1 Product Detail | H&M NL of Product Detail | H&M NL
Het is beide zo anders. Wat ben jij? 1 is stoer vind ik en beetje gewaagd. Mooi. En 2 is liever, ook leuk maar zo anders. Maar als je vraag is wat kan? Beide kan.
Ik vind blouse nummer 1 het leukst! Uhmm heb wel 3 leuke jurken gekocht laatst en heb er een gisteren op me dochters verjaardag aangehad. Weet niet of je ook eventueel een jurk wil dragen?
ehm ik weet het niet ik ben lief maar die tweede doorzichtige blouse wil ik dan in het wit en met een wit hempje eronder
Ik had dit jurkje. Alleen waren mijn bandjes niet doorzichtig. Ik had er een zilveren riempje om me middel bij gedaan en hakken eronder. Sheer Drop Back Dress - Ax Paris - Navy - Feestjurken - Kleding - NELLY.COM Mode online
hey mina die is ook leuk maar ik dacht dat je een jurk van h&m zou laten zien. Mijn zoontje is zaterdag al jarig dus ik kan nu niet bestellen hihi . En mag ik die andere twee jurken zien? zijn die wel van h en m?
nr 1 Valt wel wat korter , dus ik moest een maatje groter nemen anders kwam het tot op de rand van mn spijkerbroek en zag je mn vetrol
ja dat merkte ik ook vandaag moest ook een maat groter pakken hb jij die nu ook? en met wat combineer je rokje of zwarte pantalon?
Oo!! Haha nee die zijn ook niet van de h&m. Een is van de v&d maar dat is echt een feest jurkje! Kan die wel nog laten zien. Misschien dat je die nog kan bestellen of in de winkel kan vinden. Jane Norman Jurk V&D
Nummer 1! Zeker weten... Fijne verjaardag alvast.. Ik heb vorige week een lange witte blouse besteld bij HM!
Ja ik heb m ook Draag deze met een zwart rokje en zwarte pumps als feestelijk en voor gewoon alledaags met een skinny jeans en beige pumps en heb 1x met een jeans gehad, rode pumps, rode riem maar dat vond ik niet helemaal geslaagd uiteindelijk ( maar wel de hele dag in rondgelopen haha )