Hoi allemaal, Nou ik dacht zaterdag op zondagnacht dat het ging gebeuren, ik moest plassen en moest 10 tellen later weer, steeds een paar druppels. Dus ik dacht dit ga ik eens even opvangen. En ja het zag er uit als water, helder en zoveel had ik niet gedronken, dus mijn conclusie vruchtwater. Steeds als ik wat perste kwam er ook wat dus ik mijn man nog even laten ruiken ( zelf namelijk hardstikke verkouden) die zegt tja als je het zeker wil weten zou ik het opdrinken, haha. Nou ik de huisarts gebeld, die had toevallig net nachtdienst op de huisartsenpost. En die zei kom maar even langs. Nou getoucheerd hooguit 2 cm ontsluiting en hoofdje lag nog hoog. Dus afwachten. Ook mijn opgevangen vruchtwater meegenomen en ook zijn conclusie was vliezen gebroken. Dus hij zegt in ieder geval moet er maandag een kindje zijn. Ik denk Yes De hele zondag afwachten geen weeën, helaas, dus ik moet maandag naar ziekenhuis (jammer geen thuisbevalling) om ingeleid te worden. Ondertussen verlies ik nauwelijks tot niets geen vruchtwater meer. In ziekenhuis aan ctg, alles goed. Toen werd er gekeken met speculum en geen vruchtwaterverlies meer te zien. Met echo gekeken, alles zag er goed uit, dus waarschijnlijk een hoog scheurtje geweest. De verloskundige ging overleggen met gyn en ik mocht weer naar huis, want de voordelen van spontane bevalling zijn in dit geval groter dan het risico op infectie. Balen En dus zit ik te wachten en te hopen op weeën. Het is namelijk echt balen als je je instelt om te gaan bevallen en je zit weer gewoon thuis. Nou ik wou dit even kwijt
hai wendy, tjonge heb jij dit nu weer?maar wel een fijn idee dat de weeen wel elke minuut van de dag zomaar kunnen komen.en dat met je bijna 38 weken! Ook ik wil zo graag de weeen hebben nu,zit niet lekker in m'n velletje en heb tijdens de harde buiken vanaf zaterdag wel pijn in mijn buik erbij. Moest vandaag weer naar de gyn.en die vertelde dat ons hummeltje al echt een flink stuk weer was ingedaalt...YES!maar zou hij nu dan ook eerder komen?Ik heb er genoeg van alles doet zeer en het lopen gaat niet meer gemakkelijk,ik lijk wel een heeeeeeeeeeel oud vrouwtje zo voel ik me ook. Nou genoeg weer over mij,ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop ook voor jou dat je de weeen snel krijgt nu en dat je je kindje lekker in je armen kan vasthouden..over een paar daagjes. Toi toi toi!
tja inderdaad we lijken wel een stelletje bejaarden. Ik was bij de eerste al met 35 weken bevallen en snapte toen niet wat iedereen liep te klagen, had nergens last van. Maar nu weet ik wel beter, niet kunnen fietsen, bukken, rennen etc. Ach eigenlijk heb ik nu natuurlijk een luxe "probleem", en ik was er ook niet echt op berekend dat deze weer zo vroeg zou komen, maar hield er wel rekening mee. Maar 38 weken leek me wel lang genoeg. Nou ik hoop voor jou dat je ook niet al te lang meer hoeft, wel even de 37 weken halen he, anders moet je kindje weer in t ziekenhuis blijven en das ook niet leuk groetjes
Tja dat is echt balen, als je insteld op een bevalling en dan zet het niet door. Ik kan een beetje met je meepraten. Ik heb al twee weken iedere keer (voor?)weeen. Het houd een halve dag aan en dan verdwijnt het weer.... Maar ik moet zeggen dat ik mij gelukkig nog wel goed voel, ik loop nog als een kieviet. Maar mijn nieuwsgierigheid wordt steeds groter, dus kom op met die beeb! Succes meiden!
pff begrijp precies wat je bedoelt heb er weken over gedaan todat de bevalling begon. Wij hebben nieuwjaardagsdag veel sex gehad haha en 's we hebben die dag over allerlei dierendrachten en mensen drachten zitten kijken dus misschien als je die film ziet dan komt het wel op gang haha Maar zonder gekheid hopelijk zet het lekker snel door en mogen jullie snel je kindje vasthouden
Ben nu 40 weken en 3 dagen zwanger en nog geen weeen. Gisteren nacht dacht ik he.... dit gevoel ken ik, dit is een wee. Helaas zette het niet door. Het vervelende is dat ik al sinds de 5 e maand niet meer goed slaap. (gemiddeld 3 uur per dag) Mijn dochter is gelukkig 6 jaar dus ik kan overdag wat bijtrekken als zij op school zit. Overleg met de gynaecoloog gehad maar het blijft in ieder geval tot week 42 afwachten. Ondertussen voel ik me uitgeput. Tja, het duurt in ieder geval geen maand meer bedenk ik me maar iedere keer.
Nou ik heb wel heel erg last van flinke menstruatiekrampen, (buik, rug en benen) de hele avond en nacht al. Het lijkt wel of het begonnen is, maar ze komen nog heel onregelmatig. Oja, ik heb ook hele harde, pijnlijke buiken
Ja zeker spannend, brr ale: Maar het lijkt weer wat rustiger te zijn geworden, ik heb hele lichte weeën nu. Zodirect naar de verloskundige.
Nou Anabella ik hoop dat het voor jou inderdaad is begonnen, jij bent tenslotte ook al een dag overtijd. Ik denk dat ik me maar op 42 weken ga instellen, kan het alleen nog maar meevallen . Vanmorgen op controle geweest en alles rustig, dus afwachten, afwachten en nog eens afwachten