Ingeknipt..nu wild vlees groei en verwijderen ervaringen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sam22, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ik ben tijdens de bevalling ingeknipt en daar is het een en ander mis gegaaan. Drie dagen na de bevalling zijn de buitenste huidhechtingen geknapt...er was dus een open wond. Ik moest blijven spoelen en weken in biotex. Het bleef pijnlijk en ben meerdere malen naar de VK geweest hiermee. Ze bleven volhouden dat het wel genas. Nu ruim 3 maanden later heb ik nog last van de wond en spoel en week ik dus nog steeds.

Nu ben ik naar de huisarts geweest en nu heb ik daar allemaal wild vlees groei zowel in de vaginamond zelf (ze kon niet verder naar binnen kijken aangezien dat te pijnlijk was) als op het perineum. Ze wilde de gyn er ook naar laten kijken en daar moet ik nu volgende week heen. Ze had het er over dat als het mogelijk was dat ze direct het wilde vlees weg zouden halen...
    Nu ben ik dus zo geschrokken dat ik helemaal ben vergeten te vragen wat dat allemaal inhoud. Ze had het over weg branden of evt alles loshalen....

Momenteel spelen er allemaal rampscenario's door mijn hoofd. Wie heeft dat ook gehad? En wat kan ik verwachten...?
    Hoop dat jullie kunnen helpen

Groetjes

2. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Is minder pijnlijk dan je denkt hoor, mits ze deze keer goed dicht naaien of branden.
    Je wordt zowiezo verdoofd (kan zelfs zijn dat je ervoor in slaap gedaan wordt zoals bij mij het geval was).
    Het is allemaal minder erg dan het lijkt, je zorgen maken is overbodig ;)

3. Niet meer actief

Je kan het maar beter laten doen alles is beter als nu lijkt me... maar leuk is anders...heb zelf geen ervaring maar heb regelmatig wat waar ik tegenop zie in het ziekenhuis e.d. ik denk altijd bij mezelf dat het altijd een verbetering zou moeten zijn en als ik zo je verhaal lees kan het niet slechter worden als nu..

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Toevallig is m'n nicht er gister aan geholpen, ze had dat ook en het was 2,5 cm groot.
    Het is plaatselijk verdoofd, en weggehaald, de verdoving heeft ze niet eens gevoeld, ze was blij dat ze het had laten doen.

5. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ja ik laat het zowiezo weghalen...idd slechter dan nu kan haast niet...Maar wordt dat operatief gedaan of is het wegbranden ze had het namelijk over beiden....? Ik neem aan dat het poliklinisch gebeurt op een ander tijdstip? Of wordt het direct gedaan?

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Bij m'n nicht is het weggeknipt onder plaatselijke verdoving in het zh, ze kon er binnen een week al terecht, was iemand tussen uit gevallen, dus had ze geluk.

7. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik heb 2 weekjes moeten wachten, maar het was een enorme opluchting eens die handel eraf was!

8. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ja denk ook wel dat het een opluchting zal zijn...Ik denk overigens dat ze het bij mij gewoon wegsnijden want het deel van de wond wat nog moet genezen wordt belemmerd door het wilde vlees dus ik neem aan dat ze die wondrande opfrissen en het dan weer hechten....

9. dani

dani Actief lid

5 mrt 2006
    135
    0
    0
    Ik heb vandaag te horen gekregen dat er iets weggesneden moet worden dinsdag... Ook bloed nerveus en beetje boos omdat het dus niet goed gehecht is. Bij mij hebben ze ook meerdere malen gezegd dat het goed genas... Nou mooi niet dus! Succes! liefs

10. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Hier dus hetzelfde als bij jou....ik heb ook nog een deel van de wond wat gewoon open is omdat ie niet goed gehecht had. Hier dus ook irritatie en boosheid. Ze wouden me notabene door dezelfde man laten helpen! Jij heel veel sterkte dinsdag! Woensdag ben ik aan de beurt...

11. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Dani hoe is het gegaan....?

Deel Deze Pagina