Ik wil weekje weg, maar waarheen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ecosa, 26 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik ben zo toe aan ff ertussenuit. Ben de hele zomer (nou ja, zomer?)thuisgeweest met Elena. Ik heb bijna geen zon gehad dit jaar.. en nu ben ik aan het werk. Morgen wordt de klok een uur teruggezet dus begint mijn winterdepressie.. Ppfff, ben gewoon toe aan ff een weekje iets leuks doen, ff opladen.

Maar, waar moet ik heen met een kleine van 3 maanden? Ik durf niet met haar te vliegen of naar een land waar ik de taal niet spreek ofzo. Stel dat ze ziek wordt, denk ik de hele tijd.. En stel dat we gaan vliegen en ze huilt de hele vlucht, moet er niet aan denken..

Ppf, heeft er iemand tips?

2. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Als je echt naar een bestemming wilt met een beetje zon, zit je gauw aan het vliegtuig vast!
    Anders gewoon ergens in nederland of duitsland naar een huisje (via bijv. marktplaats of landal greenparks).

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Tja, ik heb ook geen zin in een vakantie in het buitenland met een baby, maar hetzelfde probleem, de hele zomer niet weggeweest. We hebben voor volgende maand een Landalhuisje in Nederland geboekt. Daar zit ook een zonnebank, sauna, stoombad etc. in...hebben we toch een beetje warmte. Ja, een zonnige bestemming vind ik wel leuk, maar op deze leeftijd kan ik toch niet veel met haar doen, dus is een huisje makkelijker, kan ze mooi aardig in haar ritme blijven.

4. Niet meer actief

Mag ik vragen welk park je hebt geboekt? En welk type huisje al deze faciliteiten heeft?

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Land van Bartje, in Drenthe, type 4 BL. Hebben we al een keer eerder gehuurd...ideaal! En je krijgt nog iets van 20 % jonge gezinnenkorting.

6. Wij zijn naar een Centerparcs huisje geweest in Port Zelande.
    Dit is erg op baby' s gericht.
    Ook babymassage en babyzwem lessen.
    Boxen in het zwembad , in het huisje ledikantje, box en kinderstoel.

Maar ja, voor de zon moet je toch echt een vliegtuig pakken.
    als ik het gelld had gehad had ik het zeker gedaan.
    Ik ben verplicht om in de schoolvakanties te gaan ivm onze zoon

Suc6 met je keuze

Deel Deze Pagina