Hallo allemaal, Mijn vriend en ik hadden het over de vakantie volgend jaar... eind maart zijn we uitgerekend en we vroegen ons af of mensen: De eeste maanden met een kleintje op vakantie gaan? Ga je het eerste jaar al naar het buitenland? Wat zijn jullie gedachten en ervaringen?
Ik verplaats dit topic voor je naar 'Vakantie' Let je er goed op waar je een topic neer zet? Groetjes, Josien
Ik ben uitgerekend eind mei... En in juli hebben wij een vakantie vastliggen, wel "maar" aan zee... maar ik ben er zeker van dat dit leuk gaat worden
Ik ben eind april uitgerekend, ik weet nog niet of we volgend jaar met zomervakantie gaan. En als we gaan denk ik wat later, ergens in oktober ofzo. Maar ik heb ook het idee dat als straks het baby'tje er is dat je ook wel een beetje aan kunt voelen wat je kindje al "aankan' en wat niet, maar ik denk ook dat je dan vooral beter kunt bepalen of je iets zal hebben aan je vakantie of niet. Het lijkt mij dat je niet zoveel aan vakantie hebt als je baby'tje echt nog heel erg klein is.
onze kleine is van feb en we zijn in september naar het buitenland gegaan. We hebben dit wel pas rond juli besloten, wilde eerst weten hoe het zou gaan (makkelijk kind, hoe ritme etc etc). Zou het tegen die tijd zien wat je zelf wilt, waar jij je prettig bij voelt.
Jelle is van 2 Juni en wij zaten op 10 Augustus in een mooi vakantiehuisje in Zweden... Wij gaan wel altijd met de auto, dus het is een lange rit. Met een kleintje is met de auto handig want dan kun je wat meer spullen meenemen als met het vliegtuig. Dit jaar zijn we er in 2 keer etappes naar toe gereden en dat is goed bevallen. Jelle was de eerste paar dagen een beetje van slag, maar daarna deed hij het net zo goed als thuis.. Wij zijn eigenlijk verstokte kampeerders, maar dat wilden we kleine Jelle nog niet aandoen. Vooral in Zweden kan het in Augustus 's nachts fris worden. In Februari gaan we ook een weekje, maar we zijn nog aan het dubben of we gaan vliegen of dat we weer met de auto gaan.