Ik wil weer highlights, maar heb deels donker geverfd haar. Kappers in da house?

Discussie in 'De lounge' gestart door humptydumpty, 8 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. humptydumpty

    humptydumpty Fanatiek lid

    9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Ik had vroeger altijd highlights en heb daarna een lange periode gehad dat ik mn haar juist altijd heel donker verfde of liet verven. Inmiddels heb ik mn haar al bijna 1,5 jaar niet meer geverfd en zit ik met mn eigen saaie kleur opgescheept. Ik vind het wel weer tijd voor highlights, maar helaas is de donkere verf er nog lang niet uitgegroeid. Op zich heb ik gelukkig geen duidelijke uitgroei, want de donkere verf is allang flink vervaagd, maar het zit er nog wel.

    Nu vraag ik me af of een gemiddelde kapper mij nu al mooie, natuurlijke highlights kan geven of dit ik echt moet wachten tot de verf er helemaal uitgegroeid is. Het geverfde gedeelte eraf knippen vind ik geen optie, want ik wil wel graag redelijk lang haar behouden en dat zou dan heel erg niet het geval zijn. Als ik nu highlights zou krijgen, zou het onderste gedeelte dan een andere kleur krijgen door de oude verf. Ik heb ook nog eens vrij dun en breekbaar haar- dus heftige behandelingen lijken me geen optie :(.

    Weet iemand hoe dit zit?
     
  2. piemie

    piemie Fanatiek lid

    28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ja hoor dat kan gewoon. High lights worden in dat geval met blondeer ingezet en dat kan je gewoon over verf heen zetten. Wij kijken zelf welke kleur het moet worden en passen daar dan de sterkte van de blondeer van aan.
     
  3. MamavanDuncan

    MamavanDuncan Actief lid

    6 sep 2013
    189
    81
    28
    Vrouw
    Waddinxveen
    Wij kleuren de highlights naderhand vaak in met een matterende of warmere kleur. Dan krijgen je highlights allemaal dezelfde kleur en loopt het dus ook mooier door met je basiskleur
     

Deel Deze Pagina