Hallo allemaal, ik heb geen flauw idee of dit hier wel hoort maar anders merk ik het wel hihi.. Ik heb altijd al gehad dat ik mijn baarmoedermond best wel voelde zeg maar.. maar na mijn keizersnede voel ik hem nog duidelijker(ik hoef minder diep te gaan) ook moet ik vaak plassen, enorme onderrug klachten, moeite met plassen soms (geen pijn of brand) en tijdens de sex doet het op een gegeven moment echt pijn.. ook tijdens de sex het gevoel dat ik moet plassen.. nu heb ik een beetje rond gelezen en kwam uit op een baarmoederverzakking/blaasverzakking.. Zijn er hier mama's die dit hebben gehad en me kunnen uitleggen hoe dit op te lossen valt? En als het geen verzakking is, wat het dan evt wel zou kunnen wezen.. Maandag ga ik naar de dokter toe, maar ik ben gewoon enorm nieuwsgierig wat jullie denken.. Groetjes x
Hoi, Had kan idd een verzakking zijn. Ik weet niet hoe lang geleden je bevallen bent? Van een verzakking kun je oa rugklachten en pijn bij sex krijgen, maar dat hoeft niet. Heb zelf verzakkingen overgehouden aan m'n bevallingen en heb hiervoor bekkenfysio gehad. Dit maakt iig je bekkenbodemspieren weer sterker en je leert ze beter te gebruiken. Ze zijn wel minder geworden, maar niet weg. De klachten zijn wel een stuk minder. Maar goed, eerst maar even afwachten wat de dokter morgen zegt.
Ben geweest en ze begon over baarmoederhalskanker.. uitstrijkje genomen en 3 weekjes wachten op de uitslag.. is dat het niet dan word er verder gezocht wat het evt dan kan zijn..
Ok, dus de uitslag daarvan afwachten. Maar wat is de rede om daar over te beginnen, vind ik best een heftige uitspraak.