vraagje eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door evelien28, 8 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien28

evelien28 Actief lid

8 aug 2008
    107
    0
    0
    Ik ben sinds juni gestopt met de pil. Eerste keer cyclus van 12 dagen, toen 19 dagen en nu 27 dagen. Ik wil graag mijn cyclus leren kennen. Ik ben begonnen met ovu testen, maar heb eerst een aantal dagen geen streep, dan een lichte streep en dan weer geen streep. Je zou zeggen geen eisprong toch.. ?hier maak ik me toch wel wat zorgen om.

We zijn nog niet voor het echt bezig. Willen mijn lijf weer even tijd gunnen, heb altijd veel problemen met mij lijf dus vandaar.

groetjes Evelien

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Je kan gaan temperaturen, zo kun je zien of je een eisprong hebt.

3. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Hai,

IK voel me eisprong altijd, het is een vervelende gevoel. Misschien voel je wel steken-zeurend gevoel rond je eierstokken en heb je geen idee dat het een eisprong is. Ik voel het meestal 2 dgn ofzo.

Succes!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    temraturen of slijm kijken hihi klinkt wat raar maar dan weet je vaak meer
    mijn temp klopt namelijk ook niet met mijn ei dus is ook niet echt veel inzicht in. maar ijn dus aantal methodes om meer inzicht in je lijf te krijgen. gewoon zoveel mogelijk doen dan krijg je het beste en snelste inzicht en rekening mee houden dat je lichaam ontpilt kan ook tijdje duren.

5. sammiefransie

3 sep 2008
    41
    0
    0
    rotterdam
    Ik voel me eisprong ook altijd..een enorme steek in me onderbuik en op dat moment ken ik zelfs niet zitten..
    Ik ben ooit eens naar de huisarts geweest omdat ik haast niet meer kon lopen,en die vertelde mij na wat onderzoeken dat ik een eisprong had.. komt niet vaak voor maar ik voelde het heel heftig.

groetjes

Deel Deze Pagina