Ik wil wel pendelen

Discussie in 'De lounge' gestart door ProudMom28, 14 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

#1 ProudMom28, 14 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 sep 2009
    Hallo allemaal,

Ik ben Wilma en ik zou het heel erg leuk vinden als ik iemand zou kunnen helpen door te pendelen (wel wil ik zeggen dat ik er ook naast kan zitten en je je dus niet mag vasthouden aan de pendel)

Ik ben al vanaf mijn 5e paranormaal ik zag en hoorde dingen, ik wist niet wat het was pas vanaf mijn 15e begreep ik wat ik had ik was paranormaal, alleen vond ik het heel erg eng maar tegelijkertijd werd ik ook overspoeld met dingen voor een ander zoals hypotheken, zwangerschappen, namen van dierbaren, verkeringen etc.
    zo ook gisteren hier met een vrouw ik kon haar niet maar kreeg dingen over haar door, en heb haar een pers. pb gestuurd. zo kwam ik ook een beetje op het idee mischien dat ik meerdere kan helpen.

Ik vertelde het aan mijn moeder en zij had een vrienddin die vol met vragen zat en vroeg aan haar zou jij het okey vinden als je je vragen eens aan Wilma steld ja natuurlijk zei ze ze vroeg dingen en ik wist ze en het gekke eraan was dat ik nog gelijk had ook :)

Maar ik vind het vreselijk als mensen zich vast houden aan dingen en dan verwijten gaan maken van ja maar jij hebt dit gezegd en jij hebt dat gezegd, of joun pendel zij dit. (daarom lieve mensen hou je niet vast aan dingen die er uit komen) aangezien ik mij wilde toevoegen bij de andere pendel forum maar helaas die is gesloten dus wil ik voor mijzelf een nieuw onderwerp aanmaken.

Maar nogmaals het lijkt mij een hele grote uitdaging om jullie mischien te mogen helpen, dat kan door je naam je leeftijd en om b.v.b de hoeveelste kindje, mocht ik er niet uit komen dan heel graag een foto bijvoegen.
    Liever geen krabbels en echt je er niet eraan vast houden he, zou het zo vreselijk vinden als jullie verdriet om iets hadden o.i.d

Groetjes Wilma

P.s als dit bericht niet okey en hoort hier niet thuis dan moet je hem maar verwijderen of verplaatsen hoor!

2. wolly

wolly Niet meer actief

Je kunt een pb sturen naar Lotte (beheerder) en zij kan je dan bij de rest van de meiden toevoegen die ook pendelen.
    (is een appart hoekje voor)

Liefs wolly.

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Je moet even een berichtje sturen aan Lotte, de beheerdster van deze site. Zij kan jou dan op 't pendellijstje zetten...

'k Heb mijzelf er laatst af laten halen; 't werd me wat teveel...

4. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Super hartelijk dank!

Lieve Groetjes Wilma

Ohwja hoe kan ik haar vinden?

5. wolly

wolly Niet meer actief

Ik geloof dat je haar al gevonden hebt, want je staat in de pendel lijst zo te zien ;)

6. bengel

bengel Niet meer actief

nou wilma

wil je voor mij pendelen
    daniella betz
    30 jaar (15-01-1979
    nijmegen
    1 zoontje na mmm
    ga woensdag naar zhuis, om weer via mmm zwanger te raken.
    wat wil je nog meer weten?

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    En dus kan dit topic op slot ;)

Groetjes,