wat een leuk topic en gezellige meiden zeg! Bij mij begint het ook (heeeeel erg) te kriebelen voor een 2e.. dat komt met name door dit topic en mijn zusje.. Zij wil heel graag een kindje en door haar beleef ik het ook allemaal weer en wil ik ook heeeel graag weer! @ditbenik wat fijn dat jullie steeds dichterbij gaan komen! Ik hoop ook dat hij na jullie vakantie zegt dat jullie er per januari voor gaan! Gewoon zeggen dat het zeer waarschijnlijk dan niet gelijk raak is (al hoop ik voor jullie natuurlijk van wel ).. dat dat waarschijnlijk een paar maanden zal duren.. en dat hij dan nog eens ong 9 maanden de tijd heeft om eraan te wennen Maar iig wel fijn dat je nu al een beetje op je cyclus kan letten en dat je al ongi wordt Jammer genoeg is het nu totaal niet het moment om het er met mijn vriend over te gaan hebben.. we hebben hele erg relatie problemenop dit moment en proberen er nu samen een beetje uit te komen.. dus er is een hele grote kans dat wij nooit samen voor een 2e kindje zullen gaan Had gehoopt dat het nu zo langzamerhand een stuk beter zou zijn.. leek me erg leuk om samen met mijn zusje zwanger te zijn! Maar jullie moeten van dit moment genieten! Het is erg leuk om er zo me bezig te zijn! @Behappy wat leuk dat jouw vriend al voor een 2e wil gaan! Lijkt me echt geweldig! Was jouw bevalling erg heftig? Wel een goede zwangerschap gehad? volgens mij hebben wij ook eens ergens samen in een topic gekletst! wij waren samen zwanger hihi @liezze wat goed dat je al met de pil bent gestopt! door goed op je lichaam en de symptomen te letten wordt je al een heel stuk wijzer en inderdaad heel erg fijn dat je lichaam het nu zelf weer op pakt hihi! Ik had in het begin (toen ik stopte met de pil) een hele lange cyclus (vond ik zelf) en ik twijfelde of ik wel een eisprong had.. ik heb toen ovu-testen gedaan en ik sprong een gat in de lucht toen die ovu -test positief was haha. Ik was kei blij dat mijn lichaam het allemaal zelf had opgepakt hihi @meisje90 ja aan je slijm (yuckie haha) kun je idd heel erg veel zien! Wat goed dat je dat nu al in de gaten hebt haha wat leuk te lezen van je fantasieleven! toen had ik dat ook heeel erg! Ik was er constant mee bezig en fantaseerde de hele tijd hoe het zou zijn als ik een posi test had en hoe iedereen zou reageren hihi
Kiewie: Wat vervelend om te lezen dat jullie relatieproblemen hebben.. Ik hoop echt dat het voor jullie weer goed zal komen! En zeg nooit nooit Je weet niet wat de toekomst gaat brengen, dus probeer er een lichtpuntje in te zien. Hoe moeilijk dat het nu ook lijkt. En hoe bedoel je dat we van dit moment moeten genieten, ik erger me eigenlijk alleen omdat ik zo ongeduldig ben hahaha Ik weet nog steeds niet wanneer we er echt voor gaan. Vorige week kon ik het nog redelijk makkelijk van me afzetten maar vandaag heb ik daar weer veel meer moeite mee.. Ik bedoel.. waarom zouden we eigenlijk wachten? We willen allebei heel graag een kindje! Stel ik zou in jan/feb geen vast contract krijgen, zou hij het dan weer een aantal jaar uitstellen totdat ik wel ooit een keer een vast contract krijg? Dat heeft toch totaal geen zin? Sorry, ik zit eventjes in een dipje..
@kiwie ja volgens mij ook ! Ik was na 7 maanden zwanger .. Hadden we niet in het topic stoppen met de pil in augustus met elkaar gesproken of het nod forum ? Me zw verliep super zonder rare kwaaltjes ..de bevalling opzich ook wel werd ingeleid met 39 weken. Duurde erg lang uit eindelijk ruggenprik en toen was ze er met 3uurtjes Had ik veel eerder moeten doen hahah en bij jou ? @datbenik Ja idd ben idd vrij jong ..maar ach leeftijd zegt natuurlijk ook niet alles.
Behappy: Nee leeftijd maakt helemaal niks uit! Zolang jullie allebei er klaar voor zijn is het prima Als het aan mij had gelegen, was ik op mijn 20e ook aan kindjes 'begonnen'! Maar toen kende ik mijn vriend nog niet hahaha
Jaa daarom , dat is dan wel jammer. Je weet nooit wat de toekomst je brengt. Ben je nu gestopt met de pil ? Ik hoop dat als jullie er voor gaan het gauw raak mag wezen
Dank je wel Behappy! Ik hoop dat het voor jou (en de rest allemaal) ook snel raak is Ik ben nu al een hele poos gestopt met de pil ja. Ik heb verschillende keren tegen mijn vriend gezegd: "als je liever hebt dat ik weer aan de pil ga, dan doe ik dat". Maar dat hoeft gelukkig niet. En daar ben ik nu eigenlijk wel blij om. Zodra mijn vriend er klaar voor is, ben ik fijn ontpilt en ken ik mijn cyclus ook beter. Een voordeel van het nadeel!
Ja precies zo is het ook weer.. Hopelijk komt je vriend gauw met een nieuws dat hij er wel aan toe is hihi
@behappy ik zou niet meer weten in welk topic dat was.. je naam komt we wel heel bekend voor Mijn zwangerschap was ook super! Ik ben met 41+2 bevallen Die dag zou ik eigenlijk ingeleid worden haha. Opzich was de bevalling goed gegaan.. heb alleen 6 uur persweeen op moeten houden dat was erg zwaar.. maar ik heb remifentanil gehad.. man wat een heerlijk spul! Gelijk gevraagd of ik dat niet meer naar huis mocht nemen Toen dat uitgewerkt was, raadde ze mij een ruggenprik aan.. maar die zat niet goed en werkte niet.. uiteindelijk is Levi met de vacuum geboren
Germ.. arme meid Ik kan me voorstellen dat dat heel frustrerend is.. heb in hetzelfde schuitje gezeten.. als je eenmaal een datum weet, geeft dat rust. Probeer anders vanavond nog eens met je vriend te praten? Vast contract betekend idd helemaal niets.. Ik denk niet dat hij het dan uit zal stellen.. dat kan hij jou niet aan doen (En je omgeving ook niet (grepke!!!!<3)) Probeer je anders even te focussen op je vakantie (en ondertussen je frustratie enzo hier te uiten) en wie weet zegt hij na de vakantie wel iets! Kun je hem anders niet vragen of hij na jullie vakantie jou een datum kan geven? En dan kijk je hem zo aan: (ehh met puppy-ogen bedoel ik hiermee) @relatieprobleem.. geen idee of dat lichtpuntje ooit groter wordt Hij zegt heel wisselende dingen waardoor ik erg in de war raak.. Ik heb woensdag een gesprek bij een maatschappelijk werker.. en hij gaat daar ook een gesprek aanvragen.. hopelijk dat zij ons hier een beetje mee kunnen helpen.. We moeten een hoop gaan veranderen tussen ons, maar zonder hulp gaat dat niet lukken.. we weten beiden niet hoe we dat aan moeten pakken..
Ja heerlijk he dan dir pijnstilling. Ik weet nog dat ik met mn grote mond riep in mn zw : ik ga nooit een ruggenprik nemen hoor of vragen. Nou die woorden wil ik graag weer inslikken. Had hevige weeën maar bleef 10u op 1cm hangen , toen met de ruggenprik van 1-9 binnen een uur...ik zei al tegen de vk dat had ik om 13u al moeten vragen hihi Uit eindelijk twee dagen moeten blijven en toen heerlijk thuis
Wat zou ik graag een bevalling mee willen maken! En een zwangerschap.. ik kan niet wachten! Kiewie: Ik denk dat ik het voorlopig laat rusten, en dat ik er pas na de vakantie weer over ga beginnen bij mijn vriend. Zo heeft hij ook iets meer rust aan zijn hoofd van mijn gebrabbel haha! Daarom ben ik zo blij met dit forum. Even de frustraties, vragen enzo eruit kunnen gooien bij mensen die je begrijpen!
Pff idd! begin ook niet meer over, ben er klaar mee me man zou vandaag de pillen foliumzuur meenemen omdat morgen jarig ben en dit moment zo in luiden Maja niet gedaan! Wy kunnen nog wel maand mee wachte en dan mee beginnen! grrr .... wat moet ik toch! het lijk wel als die steeds uit stelt als te dicht by komt
Das vervelend zeg Misschien geeft hij het je morgen als cadeautje? En anders morgen zelf halen? Maar dat is wel erg vervelend Mannen zijn vreemde wezens..
Aah dat is zeker vervelend zeg Je verheugd je er zo op natuurlijk !! Idd anders morgen lekker zelf halen
Dat is vervelend zeg, wel beloven maar niet doen Ik hoop dat hij ze wel heeft gehaald en ze als een leuk kadootje voor je inpakt! En anders zou ik ze zelf gaan halen zodat jullie er tóch mee kunnen beginnen! Trouwens, ik heb volgens telling een onregelmatige cyclus.. maar als ik in mijn agenda kijk, begint mijn menstruatie wel altijd op een maandag dat is dan wel een soort van regelmatig haha!
Hoi @DitBenIk & Rest, Ik ben zelf nu pas 1 week gestopt met de pil, mijn vriend en ik willen er wel allebij gelijk voor gaan. ( voor de eerste )Eerst maar even kijken hoe mijn cyclus uitpakt, ben wel altijd heel erg regelmatig geweest. Maar wat fijn joh dat je er met je vriend wel zo fijn over kan praten! Ik denk wel: Er zal altijd wel iets in je leven zijn waardoor je zou willen wachten. Tuurlijk moet je de boel wel een beetje op orde hebben, kinderen zijn ook wel een verantwoordelijkheid, maar ik denk ook dat er altijd wel iets is waardoor je zou kunnen wachten (groter huis, nieuwe auto, etc.) Dus als jij en je vriend er klaar voor zijn, lekker er voor gaan Wel fijn dat je al helemaal ontpilt bent!! dat is wel echt een voordeel. Ik denk er zelf ook de hele dag aan hoor, soms denk ik dat ik gek ben, dat ik nu al op leuke babykamers ga zitten googlen, denken aan de manier waarop ik het mijn familie ga vertellen, wie eerst, wat voor namen. En ik ben nog niet eens zwanger hahah! betekend wel dat ik enthousiast ben
@Amber Wat leuk zeg !! Spannend he.. Ik denk ook vaak over een tweede..namen idd..babykamer s haha Heerlijk om over te fantaseren
Ja zeker heel spannend! Heb je het er met je vriend over gehad, dat je zelf het liefst nu al zou willen beginnen? Of wil je toch nog liever even wachten ?
Ml wilde het liefst nu meteen haha maar ik wildr zelf even wachten. Dus nu hebbrn we februari / maart afgesproken als compromis