ben nu 27 weken en waarschijnlijk gaan ik en vriend tog niet samen verder...hij zegt er wel voor me te zijn en alles wat k en t kindje nodig heb maar wil tog niet samen wonen hij krijgt t er benauwd van ... ik weet niet meer wat ik hier mee moet..dan zeg iets in me dat ik helemaal geen contact meer wil niks meer en dat ik em nooit meer wil zien..maar das onmogelijk want weet dat ik hem nodig heb ook financieel...ik zit zo klem en vast voor me gedachten loop denk al 3 uur te huilen nu en kom er niet meer uit ben zo misselijk van vedriet.. ik woon nu zeg mr nog bij hem in huis maar dat moet ik allemaal nog gaan regelen een ander huis en de hele mikmak.....nu heb ik ook nog eens vervroegd verlof....dus zit 12 weken lang thuis...ik denk echt dat ik kapot ga kan geen kant op.. ik hou zoveel van hem...en zou er echt kapot van zijn dat ik straks alles aaleen moet doen...dit had ik toch echt niet verwacht..en t moeilijksyte vind ik dat ie wel contact wil Houden hoe kan ik me er dan vanaf zetten van hem en mij ?...en wat we hadden.. ik weet niet zo goed meer wat ik moet doen en ben een beetje de kluts kwijt... herkent iemand dit of ben ik een Geval apart...ik kom er niet meer uit...en uit mn verdriet..
Channa heel erg veel sterkte... het is ontzettend klote en ook ontzettend moeilijk, maar ook alleen kom je er wel! Hoe wil hij het verder gaan doen dan? Hebben jullie het daar al over gehad?
hij wil het kindje wel zien enzo en contact Houden maar wil geen gezinnetje vormen ....hoe kan ik nou contact Hebben als ik er dan elke keer aan herinderdt wordt hoe t kon zijn en elke keer als ik hem zie hem mis..en etcc..Hoe kan ik dan verder gaan met me leven ?...ik heb ook Geen behoefte aan n andere vent dan..als me hart en hoofd vol is van hem...
maar helemaal geen contact zou ik ook Heel erg vinden..mss ben ik gewoon nog erg in de war,...weet het gewoon niet
Meid wat een slapjanus: "wil er wel zijn ook voor kleine maar krijgt het benauwd van samenwonen...". Beetje last van bindingsangst of zo? Zo iemand wil je toch niet om je heen hebben. Die te zwak is echt voor zijn daden te staan? Je redt het echt wel alleen...het klinkt zo cliche...maar je zult er altijd sterker uitkomen. Het is echt zo.
Hoi meis, Is het niet het geval (wil je geen hoop geven hoor) dat alles hem gewoon even erg dichtbij komt, het vadershap,jullie relatie? Dat hij in ene denkt van oej, het is nu allemaal wel erg echt? Zou kunnen. In ieder geval is het een verschrikkelijk pijnlijke toestand. En voel je je alsof je letterlijk in tweeen word gescheurd. Het enige wat ik ka zeggen huil tot je geen tranen meer over hebt. Je kunt hem eventueel ook nog belle om een keer het een en ander te bepraten en wie weet hoe hij dan denkt. En vraag hem alles wat je wilt weten, kan je dat later nooit meer jezelf hoeven afvragen. Sterkte
yeah hoopm t ook wel mr het is erg moeilijk ebn ook nog eens met vevroegd evrlof ( ziektewet ivm met klachten ..) dus zit constant thuis te malen...naja lets hope everything is gonna be allright
Hoi Channa, Dit is echt een nachtmerrie voor elke vrouw die samen met een partner is. Alle respons dat je nu krijgt is allemaal goed bedoeld, maar je blijft met dat gevoel zitten. Het 'voordeel' van mannen is, is dat zij als het ware hun verantwoordelijkheid kunnen ontlopen als het mogelijk te veel voor hun wordt. Heb je hem ook gevraagd waarom hij juist nu die keuze heeft gemaakt? De belissing om proberen kindjes te krijgen gebeurd niet op de één of andere dag? Waarom is hij niet eerder met zijn gevoel bij jou gekomen? Wat jij nu meemaakt is ook bij een vriendin van mij gebeurd, alleen hij heeft haar en 6 maanden oude baby de deur uitgezet. Hij kon er niet meer tegen. De gevoelens die je nu hebt zijn verschrikkelijk k**t. Maar ik kan je één ding zeggen. Je hebt geen man nodig om een kind gezond en gelukkig op te voeden. Het is makkelijker als je hem hebt, maar niet onmisbaar. Op dit moment zie je het niet zo, maar een vrouw kan meer aan dan ze denkt. Ook de zorg voor een kind alleen. Ik begrijp dat je je heel eenzaam, verdrietig en verlaten voelt en ook de angst voor de toekomst. Probeer die gevoelens over je heen te laten komen, maar probeer er niet in te blijven hangen. Ik ben van mening dat je dat doorgeeft aan je kindje. Misschien dat je met een goede vriendin of vriend een overzicht kan maken wat de volgende stappen/acties die je moet nemen/doen. Ik wens je heel veel sterkte Channa! Groetjes, Jaleesa
channa heel erg veel sterkte pffffffffffff snap echt al die mannen niet... neem aan dat je er toch over nadenkt voor je gaat samenwonen en samen besluit een kindje te willen?een man kan zich toch ook even over bepaalde dingen heen zitten en in zien dat er meer bestaat dan zijn eigen beanuwde gevoel|?
Woonde jullie nog niet samen voor je zwanger werd dat het samenwonen hem nu in eens benauwd? Iig heel veel sterkte!
He meid wat een rot situatie! Ik denk dat hij misschien aan het idee moet wennen. Het is natuurlijk ook niet niks om straks papa te worden! Als jullie al samenwoonden en graag een kindje wilde samen dan kan hij nu niet eens terug krabbelen. Hij moet wel zijn verantwoordelijkheid nemen hoor! Heel veel sterkte, en geef hem even de tijd om het een plekje te geven...
Heel veel sterkte meid in deze moeilijke periode. Heeft het niks te maken met dat je vriend 2 weken geleden na sensation bij zijn ex bleef slapen?
channa, ik vind het heel erg vreselijk wat er met je gebeurt, maar ik denk dat je echt een reality check nodig hebt, aangezien dit topic nummer 100 is van je (ok overdreven)... eerst dat ie bij zn ex slaapt, sensation white, dan nog topics met andere problemen en vrouwen... echt meid, wanneer zie je het in dat jij meer van hem houdt dan hij van jou? Hij bezorgt je hel op aarde en daarvoor is het leven niet gemaakt. Echt ik ben liever alleen dan in slecht gezelschap en zo zou jij t ook moeten inzien. Hij bezorgt je alleen stress. Je bent beter af zonder hem. Als je kapot gaat van verdriet met hem... kan je alleen maar opgelucht adem halen zonder hem... Kies voor jou en je kind en niet iemand die niet van jou houdt (want dat blijkt wel uit zijn acties)
Ten eerste vind ik het heel erg.... kan zijn dat de angst hem om zen keel slaat...maar dan is het wel laat om het te beseffen! Voor hem! Maar gebeurd hoor, het komt dichterbij en het word benauwd allemaal..... Maar als je al problemen had ervoor en hij bedriegd je en doet al een tijd zo tegen je, dan word het ook voor jou tijd een rekensommetje te maken....en te beseffen dat hij niet zo een betrouwbaar iemand is, en wil je in die onzekerheid blijven leven? Hij breekt je hartje nu al! Erg hoor hoe je het draaid en keert vooral voor het kindje dat ook nog geboren moet worden! Sterkte hoe het ook uitdraaid je zult het nodig hebben.... Ritje
Pffff ik wist niet dat Channa ook de TS was van dat topic van Sensation toen.. Meid laat die kerel gaan