bloedonderzoek

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door TiTaRa, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Hoi dames,

Vorige week mijn 12 weken echo gehad en alles zag er goed uit met het kleintje.. Nu had ik ook die dag bloed moeten laten trekken om te kijken of alles oke is met het kleintje.

Nu kreeg ik daarstraks telefoon van de gynaecoloog maar was te laat met oppakken nu moest ik terugbellen...Ik belde terug maar hij was al weg dus een andere vrouw nam snel mijn dossier en zei me dat er iets was met het bloed en dat ik terug moet gaan om bloed te laten trekken.

Nu zei ze ook dat ik me vooral geen zorgen moest maken en dat het vaker voorkomt dat vrouwen hun bloed opnieuw moeten laten trekken..

Morgen namiddag gaat mijn gynaecoloog zelf mij terugbellen en dan zal ik wel wat meer uitleg krijgen maar goh nu ben ik ook zo zenuwachtig he!!! Wie weet wat er mis is met mijn bloed!!!

Pffff Nog dames die dit hebben voorgehad?????

2. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Ambetant zeg,

Maar kan van alles zijn: ze zijn in het lab je bloed kwijt geraakt of er was te weinig voor alle testen, of je bent niet immuun voor toxoplasmose/CMV, te weinig ijzer. Maar mss ook ergere dingen die ik niet ga zeggen om je ongerust te maken.
    Je kan enkel afwachten, maar blijft k*t natuurlijk

3. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    toen ik 5 weken zwanger was heb ik al laten testen of ik immuum was voor toxoplasmose of niet...Was er niet immuum voor...Nu was het een onderzoek om te zien of er iets zou kunnen mis zijn met het kindje fzo... Hopelijk is het gewoon dat ze te weinig bloed gehad hebben ofzo!

Pfff de zenuwen gieren in mijn buik!!!

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik moest ook weer..
    Het komt nog wel eens voor dat je hiv-positief reageert tijdens de zwangerschap, terwijl je het echt niet hebt. Bij de 2e keer gebruiken ze een andere test, en hebben de meesten alsnog een negatieve test.

De eerste test is heel snel, en gericht op de hiv-antistoffen. Die 2e test zoekt juist naar het hiv-beestje, maar is duurder, dus niet standaard.. Gebeurd echt duizenden keer per jaar dat het vals positief is...

Deel Deze Pagina