Hoi dames, Ik zit met een 'dillemma', waar ik graag jullie mening over wil. Ik ben 23 juni uitgerekend van ons eerste kindje. Tot nu toe is de zwangerschap niet makkelijk verlopen, tot 12 wkn veel bloedverlies gehad doordat mijn placenta voor de baarmoedermond lag, behoorlijke bekkeninstabiliteit waardoor ik vanaf 20 weken volledig in de zw zit, tot voor kort een eigenwijs kindje die niet in hoofdligging wilde gaan liggen. Daarnaast zijn ze er bij mijn kleine zusje, 11 jaar, achter gekomen dat ze een (waarschijnlijk) progressieve ziekte heeft, waardoor haar oogzenuwen dunner worden en ze waarschijnlijk het zicht helemaal gaat verliezen..Ze zit nu nog volop in de MMM, wat het precies is weten ze nog niet. Daarnaast is het extra sneu, omdat ze autist is. Ook is er bij mijn moeder een zeer ernstige hartritmestoornis ontdekt. Ze heeft met pinksteren in het ziekenhuis gelegen en was tot vandaag aan het wachten tot de cardioloog in Lelystad en die in het OLVG eruit waren wat er ging gebeuren. Kortom genoeg stress, zo de laatste weken van de zwangerschap. Gisteren waren we bij mijn moeder, lekker gegeten en we zouden daar voetbal te kijken. Na het eten kreeg mijn moeder weer een hartritmestoornis, pols van 200 die niet rustiger werd.. Met de ambu naar het ziekenhuis. Doordat hij wel 5 kwartier duurde, hebben ze het goed kunnen registreren. Nu werd ze vandaag gebeld door het OLVG, dat ze waarschijnlijk volgende week een 'ablatie' gaan uitvoeren. Ze maken dan kleine littekens op de hartspier, om de storing te blokkeren. Ik ben zó bang dat zij straks geholpen wordt in Amsterdam en ik thuis lig te puffen.. Ik had haar graag bij de bevalling gewilt. En ik moet er niet aan denken, dat haar wat overkomt! Nu wilde ik de verloskundige bij mijn komende afspraak op vrijdag al vragen of ze wilde kijken of ze me kon strippen. Ik speel nu met de gedachte om dat vandaag telefonisch te vragen.. Sorry voor het lange verhaal, maar weet niet zo goed wat wijsheid is..
ik ben met 38,2 gestript bij de derde maar bleek ook al ongemerkt 4 cm ontsluiting te hebben dus had het wel zin. ben ook die nacht bevallen. maar bij mn eerste niet gestpt zal dan ook wieing zin hebben gehad zat potdicht en bevallen met 41wkn maar ze maken wel eens uitzonderingen lijkt me maar als je lijf e rniet klaar voor is zal t niet veel helpen
Dat besef ik me goed.. Moet idd minimaal 1cm hebben, en dan nog, hoeft het strippen geen resultaat te hebben..
ik ben zojuist gestript (met 39+3) ivm BI... ze had overigens niet de verwachting dat het iets zou doen omdat het nog wat stug was, er was al wel wat ontsluiting, maar niet veel, dus heb ik voor donderdag (39+6) nog n afspraak voor strippen staan... ik zou het zeker vragen!!
Ze is langsgeweest, boel zat helaas nog potdicht.. Ze heeft geprobeerd de baarmoedermond wat te masseren.. Vrijdag gaat ze kijken of het wel kan.
Fijn dat ze je zo serieus neemt, maar ja, als je nog niet striprijp bent, heeft het idd helemaal geen zin. Sterkte!
Fijn dat ze gekeken heeft. Wekaminen dat het nog niet goed kon... Hopelijk vrijdag!! Ik ga duimen voor je!
hier heeft het ook niets gedaan, helaas! als er niets gebeurd vandaag of morgen (wat ik ook niet verwacht), ga ik donderdag weer naar de vk voor een tweede poging...
Gisteren begon het wel wat te rommelen,..maar heeft niet doorgezet.. Vrijdag gaan we hier weer kijken.
Nou, er is niets gebeurd.. Af en toe wat gerommel, maar meer niet. Vandaag over een week heeft mijn moeder haar operatie. Ik hoop dat ik morgen wel te strippen ben..
nou hier vanochtend (39+6) weer naar de vk geweest, weer gestript ook. en.... ze was erg optimistisch voor deze keer. Ik had de vorige keer, half verweekte baarmoedermond, stug, vingertop ontsluiting, deze keer alles verweekt, soepel, 2 cm ontsluiting. ze gaf aan dat ze verwacht dat het vanavond/vannacht of uiterlijk morgen wel op gang zal komen! ik heb weer een afspraak staan voor maandag, maar ze verwacht dat die weer doorgestreept kan worden in de agenda... ik hoop het!! ben benieuwd! ik hoop dat het bij jou morgen ook goed zal kunnen! en effect zal hebben!!!