hoi allemaal, ik ben hier nieuw, en zit erg aandachtig naar jullie verhaalen te lezen. ik heb zelf ook een super grote kinderwens maar wij willen nog een maandje wachten kwa het ontpillen en daarna gaan we lekker beginnen. Dan nog maar hopen dat het meteen goed gaat, want ik heb zoveel daar over gehoord dat het best lang kan duuren voordat je zwanger wordt je eerste keer. Ik hou jullie op de hoogte... jullie ook veel succes xxx
Hoi allemaal, Leuk om te lezen dat er zoveel kinderwensen zijn! Minder leuk om te lezen dat het erg lang kan duren. Ik ben zelf naar de huisarts geweest en deze vertelde mij ook dat het gemiddeld zo'n half jaar tot jaar kan duren voordat het lukt! Daarbij vertelde zei mij ook dat de eerste zwangerschap vaak fout gaat Ik heb zelf de Mirena spiraal gehad en deze heb ik op 4 Januari 2011 laten verwijderen aangezien ik en men vriend ook een hele grote kinderwens hebben! Vanaf 4 Januari zijn we dus ook druk bezig met het bekende ritueel om de dag vrijen, foliumzuur slikken veel aardappelen eten etc... Ik hoop echt van harte dat het binnen een jaar lukt zo niet word het een bezoekje huisarts. Als het zover is laat ik het jullie zeker weten! Groetjes van mij!
Ik heb het risico genomen en geen malariapillen genomen. Gelukkig! Want op de derde dag van onze Zuid-Afrika reis kwam ik erachter dat ik zwanger was...