Het is ook eigenlijk nooit verstandig om voor je NOD te testen. Je kan het beste wachten tot na je NOD. Ik snap best dat het wachten moeilijk is en dat je van alles voelt etc.. Maar als je voor je NOD test en het is negatief en je word uiteindelijk ongesteld, is het zonde van je geld. Ik ben nu aan het tempen en lid van Fertilityfriend en ik hoop dat ik dan me eisprong kan vinden. En ik ga ook zeker niet eerder testen dan 18 dagen na mijn eisprong mocht ik niet ongesteld worden... Het is heel fijn dat sommige meiden wel positief testen voor hun NOD, maar er zijn zat meiden die van alles voelen en dan ook voor hun NOD testen terwijl ze op hun NOD gewoon ongesteld worden of een paar dagen later omdat ze ervan overtuigd zijn zwanger te zijn.
Ik begrijp wat je bedoeld. En ik ben benieuwd of ik zolang kan wachten om te testen, zolang ik geen test thuis heb kan ik ook niet testen dus dat scheelt wel. Nu maar hopen dat mijn vriend niet rond kerst aankomt kakken met een test.
Ik bestel ze altijd via internet en krijg er dan gelijk 3. Dus tja, dan pak je er sneller ff één. Moet ik maar niet meer doen, denk ik. Maar deze zijn zo lekker goedkoop. Ik hoop snel op goed nieuws. liefs
Ik had het ook besteld via internet, maar dat ga ik zeker niet meer doen. Ik ga ook pas een test halen als ik dagen overtijd ben, en dan gewoon van CB of eigen merk.
ik had ook de dipsticks van sensitest... 25 juli had fertillity friend mn eisprong gevonden, en had ik een positieve ovu test. en 9 augustus was mn NOD heb de 10e getest en was positief. als je gewoon geduldig genoeg bent is er niks mis met die testen van sensitest hoor
Tja geduld hebben is soms wel eens moeilijk hahahahaha we wachten het wel af en van het weekend wagen we nog wel een gokje, tenzij ik omgi wordt. gr. aline
Hoi allemaal, Morgenochtend ga ik maar weer eens een testje doen. Vind het wel spannend hoor! Ik hou jullie op de hoogte liefs
hallo hallo, vanmorgen een test gedaan, maar ben er nog niet helemaal zeker van! Ik dacht uiteindelijk wel een heel vaag streepje te zien, maar dat was ook pas na 15 min. of zo. over 2 dagen probeer ik het nog eens.. bedankt dat jullie zo meeleven. doet me goed gr. aline
Vind het ook erg eng te testen. Is de test van Etos betrouwbaar? Ik heb verschillende verschijnselen: misselijk van tijd tot tijd, lijkt of ik minder goed zie, erg moe, soort spierpijn in me buik (terwijl ik niet sport ) hou veel vocht vast op me benen en buik en borsten, onverklaarbare jeuk op de buik, emotioneel. ik denk dat ik zo'n 8 weken ben, heb tussendoor 1 keer heel licht bloedverlies gehad op de dag van de cyclus, maar was echt ontzettend weinig en kort. herkent iemand dit? ervaringen met etos testen?
Alle testen zijn betrouwbaar.(behalve romed lees ik hier vaak) Die van etos heb ik niet gebruikt, maar die zijn wel goed hoor.