ben zo zenuwachtig.... vandaag mijn NOD en er is nog niks, word het altijd snchts, en zag gisteren alleen maar een positive test. lag op bed en zag steeds ddie test met 2 streepjes, voel me deze maand anders dan andere maanden en heb niet echt het ide dat ik aankomende dagen ongie word. heb steeds steekjes onderin de buik, ene keer links en dan weer rechts zere borsten ene keer heel moe en andere keer gelijk klaarwakker uit bed veel dorst moet vaak plassen misselijk gevoels soms maar niet heel erg overal zit een luchtje aan mijn temp van de laatste 4 dagen 1 dec 36,9 2 dec 37,0 3 dec 37,0 vandaag 4 dec NOD 36,9 maar ik heb ook een vaginale schimmelinfectie hoop zo dat het deze maand raak is, maar durf niet te testen mijn langste cycles is 40 dagen dus denk dat ik nog moet wachten maar het enige nadeel is dat ik ook last heb van een schimmlinfectie wat denken jullie meiden>?
ik heb nog helemaal niet getest, en wil daar ook nog ff mee wachten, mij langste cycles is 40 dagen dus en zit nu op 34 dagen dat is mijn gemiddelde cycles weet niet wat ik precies aan moet houden maar ik bedoelde dat ik gisteravond aan t 'dromen' was ( was wel wakker) maar zag steeds voor me dat ik en mijn vriend een test dden en dat ik toen 2 streepjes kwamen.
O dag 34, ja als je temp nog hoog is zou ik morgen een testje ertegen aan gooien. Maar ik ben geen ster in wachten
mijn lanste cycles is 40 dagen, maar berekend gemiddelde cycles is 34 dagen dus weet niet wat ik aan moet houden, heb ook nog helemaal geen klachten en gevoel dat ik ongie word alleen wel dat ik zwanger ben, mja dat dacht ik al wel vaker
Hoi hoi, Moeilijk allemaal dat onzekere gedoe. Heel veel sterkte met wachten dan maar en als je toch nog besluit te gaan testen heel veel succes en ik duim voor 2 dikke strepen ! Liefs, Bibu !
ben nog niet ongie, wel heb ik steeds pijntjes in mijn buik, zon elastisch gevoel aan de rechterkant onderin de buik, ook als ik mijn kleine man op til en zo gauw als de kleine op bed ligt moet ik ook ff een dutje doen, ben gewoon TE moe nog ff afwachten
oi oi had vanmorgen ook al heel erg buikpijn toen ik me bed uitkwam ik yhad op mijn buik gelegen en deed echt pijn met draaien toen ik wakker werd. ik heb echt wel verschijnselen en denk ook dat het raak is, maar zit toch nog en week te wachten, mijn langste cycles is 40 dagen maar t gemiddelde is 34. zit nu op 36 dagen. moet toch nog en paar dagen wachten, vind t niet leuk meer t zouy echt een suopermooi kerstcadeautje zijn. heb een heel erg moeilijk jaar achter de rug en we willen nu echt een nieuwe start maken, heel veel lijkt ineens op zijn plek te valllen dus ik hoop dat deze keer raak is en dat het ons gegund is, zodat we een hele nieuwe start kunnen maken zou echt helemaal geweldig zijn, ik wil nu al testen maar ben zo bang voor een teleurstelling en dat ik dan tog ongie word op dag 40
haha das testen en dan een dikke streep das goed voor mij haha maar ja helaas heb ik dat niet zelf voor t zeggen groetjes
Hoi hoi, De uitslag hebben we inderdaad niet in de hand, zou wel makkelijk zijn. Als je denkt dat testen je meer rust geeft dan moet je dat doen. Er over in zitten en piekeren is ook niet alles. Ik zeg niet dat je moet testen maar ik denk dat je zelf wel aanvoelt of het op dit moment beter voelt om te testen en eventueel teleurgesteld te worden of om nog een aantal dagen te wachten en er misschien heel erg veel mee bezig te zijn. Wat je ook kiest succes ermee. Liefs, Bibu !
je moet gewoon je eigen cyclus aanhouden, en niet de cyclus van een of andere site meid, ze zeggen niet voor niets dat je de langste cyclus van de laatste 6 maanden moet aanhouden voor je "overtijd" gaat..dus als ik jou was zou ik daar je banner aan aanpassen (aan die 40 dgn) dat zal ongetwijfeld ook beter voor je gemoedsrust zijn denk ik... succes met wachten meid
pffff vandaag heb ik helemaal t gevoel dat ik wel zwanger ben, ben helemaal wazig me bed uitgekomen en zie nu nog wazig soms. ook duizelig. heel veel dorst maar absoluut geen honger, ben vanaf 8 uur al wel 5 keer naar wc geweest en ben ontzettend moe. nog steeds niet het gevoel dat ik ongie moet worden. temp 1 dec 36,9 2 dec 37,0 3 dec 36,9 4 dec 36,9 5 dec 37,1 6 dec 37,2 pfff en de rest van de klachten heb ik al beschreven. waarom duurt het wachten toch zo lang niet leuk meer. waarom kun je niet meteen weten of je zwanger ben zou veel makkelijker zijn. hihi de volgende dag naar het vrijen bijv. haha sorry ik draai door en kom dus met gekke ideeen aanzetten haha greetz
Meid gewoon doen wat je zelf wilt. Ik heb liever een dag voor mijn nod een negatieve test want dan weet ik het gelijk en ga ik niet teveel hopen. Dus gewoon doen waar jij je lekker bij voelt ! PS je verschijnselen lijken op een zwangerschap