Ik wil zo graag!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mich90, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mich90

Mich90 Nieuw lid

17 aug 2013
    3
    0
    0
    Verkoopster op de markt
    Utrecht
    Hallo!

k ben hier nieuw, en heb een vraag voor jullie,
    Ik wil graag een kleine,
    Ben er al helemaal op ingesteld,
    Nu zit ik ben 1 probleempje.. Mijn vriend vind dat we nog moeten wachten...
    Maar onder tussen weet hij dat ik geen anticonceptie gebruik,
    En we gebruiken geen condoom..
    Dus hij weet dat t wel is raak zou kunnen zijn.. En ben vandaag dus 1 dag over tijd nou zegt dat nog niet veel maar t zou zo maar kunnen . Ben in de 6 maanden dat ik geen anticonceptie gebruik geen 1 x te laat of te vroeg ongi. geworden.
    ook zei mijn zwangerschapstest negatief,
    Wat kan ik nu het beste doen,, en zal ik er mijn vriend al mee lastig vallen?

:(

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als je het kwijt wil: Tja het is je vriend, dus hij is degene bij wie je terecht moet kunnen.

Ik zou denk ik wel zelf aangeven dat je getest hebt. Maar dat het waarschijnlijk niet raak was - omdat de test negatief was.

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Als ie negatief is, denk ik niet dat je zwanger bent.

4. Sempje

Sempje Niet meer actief

:xMisschien niet wat je wil horen en ik bedoel het zeker niet negatief, maar als je vriend er nog niet klaar voor is, kun je dan niet beter wachten tot hij dat wel is?
    Want hoe heerlijk en dankbaar het ouderschap ook is, het is bij tijd en wijle ook hartstikke zwaar, zeker in het begin.
    Als je er over twijfelt of je hem überhaupt moet vertellen dat je een test hebt gedaan, dan klinkt mij dat niet in de oren alsof hij al heel erg uitkijkt naar een zwangerschap/baby. Maar dat kan persoonlijke invulling van mijn kant zijn.

Als ik jou was zou ik nog even geduld uitoefenen en de rammelende eierstokken tijdelijk tot stilte manen :D

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik zou sowieso een gesprek met je vriend aangaan, al is het maar om te bespreken of jullie er nou wel of niet voor zullen gaan. Lijkt me handiger.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zag de titel en ik dacht:

JA IK OOK !!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Haha ik heb wel een beetje medelijden met je hoor, elke dag tig keer dezelfde vraag, enz. :)

--

TS, overigens zou ik, als ik jou was, een goed gesprek voeren met je vriend. Straks ben je zwanger, ziet ie het toch niet zitten, geeft je wellicht zelfs de schuld, en gaat er vandoor.. Da's natuurlijk ook niet de bedoeling.. (Al ben ik wel een doemdenker hoor, hoeft natuurlijk helemaal niet zo te gaan :p)

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

#8 Joycey, 17 aug 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2013
    Vandaag maar 3x 'de vraag' gehad. Echt een verademing :)
    Ik heb zelfs enkele momenten niet aan de baby kunnen denken!

9. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Maar een kindje is een stap die je samen neemt... Misschien toch eens met je vriend praten? Lijkt me niet echt een top verrassing als die er niet achter staat wat ten koste van je relatie kan gaan..

10. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik ben het met een aantal eens. Een relatie is gedoemd te mislukken als je vriend er nog niet klaar voor is. Waarom niet nog een tijdje wachten?

11. angel229

Hihi!:D

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Nouja als hij weet dat ze geen anticonceptie gebruikt... E ook geen condoom...
    Zou ik het verrassend vinden... Als het een verrassing is :)

13. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Kansloos dit, en naïef. Jullie manier van handelen gaat mijn gezond verstand te boven.

Ik had een langere reactie geschreven, maar ik weet wel 100% zeker dat het toch tegen dovemansoren zal zijn. Als kinderen immers iets willen, dan moeten ze en zullen ze het krijgen ook.

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hoe oud zijn jullie? :(

15. angel229

Vroeg ik me ook af.
    Het krijgen van een kind is een behoorlijke verantwoording (ook een hele leuke). Maar er komt een hele hoop bij kijken en het is echt niet altijd makkelijk!

16. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Nou ik zou toch snel die rubbers onder het stof vandaan halen.

Mag ik vragen waarom je gestopt bent met de anticonceptie als je vriwnd nog geen kindje wilt? Wat was jou idee daarbij? Als ik eenmaal zwanger ben kan hij niet meer terug ofzo?
    Dat zijn toch geen manieren.

En je vriend loopt zijn l*l achterna ofzo.
    Ik zou eens goed praten met elkaar wat jullie nu echt willen en wat verstansig is.

17. chila

chila Niet meer actief

Nou zoals zo velen hier zeggen, ga eens met je vriend praten.
    Jij wilt een kind, hij wil nog wachten maar jullie doen het onveilig??

Raar, want als hij geen kind wil weet hij neem ik aan dat dit de kans erop wel vergroot?
    En sowieso nooit aan een kind beginnen als er 1 van de 2 nog niet klaar voor is, dat werkt niet. Het is een hele verantwoording en je maakt een kindje niet even zomaar.

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hij wilt wachten maar jullie doen het tóch onveilig? beetje ja weet t juiste woord ff niet. maar een kindje is niet zomaar iets... het is al zwaar genoeg als je er samen helemaal voor gaat, laat staan als er 1 nog niet wil. zolang je vriend het niet wilt zou ik weer lekker aan de anticonceptie beginnen en een stevige rubber.

praat met elkaar, hij is er nog niet aan toe, waarom zou je dan het risico lopen om zwanger te worden?

19. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat je 22 bent, je hebt nog zo veel tijd. Waarom dan zo'n beslissing nemen als jullie er niet beiden achter staan?

20. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Helemaal mee eens!

Lekker onverantwoord bezig....

Deel Deze Pagina