Ik wil zo graag!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mich90, 17 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik vind het ook best naief. Er is niks mooiers dan samen echt het kindje te willen. Straks sta je er alleen voor. Zou je het dan ook allemaal even leuk vinden?

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Juist! Onverantwoordelijk en zeer onverstandig om op deze manier een kind op de wereld te zetten.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wow, avondje-TS-bashen... RUN GIRL, RUUUUNNNNN!!!!!

Waarom staat iedereen hier toch vrijwel altijd direct met een oordeel klaar? En waarom moeten de overige 150 mensen dan dat specifieke oordeel ook nog eens bevestigen? Was de eerste keer niet voldoende voor haar begrip? Ze doet het toch wel als ze dat graag wilt. Soms willen mensen iets doen op hun manier. Dat hoeft niet perse jouw manier te zijn of de meest makkelijkste manier óf zelfs ook maar de meest 'correcte' manier. De tijd zal het verder wel uitwijzen hoe dit af zal lopen... Over een jaar of vijftien zit ze waarschijnlijk met drie kindjes oververmoeid op de bank op de volgende TS met hetzelfde verhaal mee te vitten dat het niet de juiste weg is.

*pakt popcorn en leest het topic verder mee*

4. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Maak het gewoon bespreekbaar. Als je jezelf volwassen genoeg vindt voor een kindje, moet je zeker kunnen communiceren en duidelijk zijn. Nu gebruik je geen anticonceptie, hij weet dat en vindt het blijkbaar wel best, maar dit is jullie beide verantwoordelijkheid. Om vervelende situaties te voorkomen: Praat met hem. Als hij het echt niet wil, respecteer dat dan. Dit is een beslissing die je samen maakt en desnoods kan hij je een termijn geven.

Hoe dan ook, push hem niet, ook voor jezelf kan dat minder goed uitpakken. Heel veel succes meid. Overigens lijkt het me dat dit niets met leeftijd te maken heeft.

5. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Goed met je vriend hierover praten zodat jullie beide weten waar jullie staan. Een goede communicatie is van groot belang in een relatie. Ik hoop dat alles goed uitpakt voor je en dat al je wensen uitkomen meid :)

6. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    +1

*pakt in plaats van popcorn chips*:D

7. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Oordeel...oordeel? Welk oordeel :p
    Maar je hebt gelijk *pakt ook een zak chips*

8. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Whats going on :p ? Ik pak glaasje melk bij (te laat voor snack :D)

9. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Ik pak er een glas cherry cola en wat pindas bij:p

Deel Deze Pagina