Ik heb zonet mijn maandstonden gekregen. 4 dagen voor mijn NOD. We gaan nu de tiende ronde in. Ben onder controle geweest vorige maand bij de gyn en daar mijn eisprong gevolgd. Om de drie dagen naar de gyn om echo en bloed te trekken. Toen zag hij dat ik wel degelijk een eisprong had, dus zei hij me welke dagen ik moest klussen.... maar helaas het mag weer eens niet zijn! Over een maand of 4 heeft mijn vriend zijn sperma laten testen en deze was minimum, niet goed maar ook niet superslecht. Dus er zat nog een kans in want de gyn gelooft er in dat het nog op een normale manier kan. Dus voorlopig nog geen IUI Mijn omgeving is niet op de hoogte hiervan dus kan ik er met niemand over praten, enkel met mijn vriend maar die is geen echte prater. Aan de ene kant ben ik blij dat mijn omgeving het niet weet anders zou ik beginnen stressen. Ik heb al een zoontje van twee en ik weet dat ik gelukkig mag zijn maar toch.... Groetjes, anoniempje Geregistreerd op: 05 feb 2008 14:38 Privébericht
anoniemtje, ik snap heel goed dat je het even niet meer ziet zitten. ik begon me in de 10e maand ook echt zorgen te maken, ookal weer je dat als het na een jaar pas komt, je nog steeds tot 'de normale groep' hoort. gelukkig kan je op dit forum alles kwijt wat je wilt Dit klinkt misschien tegenstrijdig, maar de MMM is ook niet niks. je bent er dan echt 24/7 mee bezig. geniet nog maar even van het zelf proberen, en wie weet, laat een wonder niet lang op zich wachten. heel veel sterkte voor jou! rachel